IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Focus RS - 330 к.с. на предната ос

Моделът пристига най-рано догодина

Ford Focus RS - 330 к.с. на предната ос

Новият Ford Focus RS ще разполага с мощност от 330 к.с., която ще се предава към предния мост, твърди британското издание Аutocar, като се позовава на свои източници.
Ford Focus RS - 330 к.с. на предната ос
Новият Focus RS по време на тестове. Снимка: Automedia

Най-мощната версия на новия Ford Focus трябва да се появи на пазара или в края на 2015, или в началото на 2016 година, когато Focus ще бъде подложен на поредна модернизация.

Автомобилът ще използва 2.3-литровия двигател с четири цилиндъра, който задвижва новото поколение на Ford Mustang. При Focus RS агрегатът от семейството EcoBoost ще развива 330 к.с., което е с 30 к.с. повече от 2.5-литровия мотор с пет цилиндъра на настоящото поколение Focus RS. Въртящият момент също ще бъде увеличен.

Очакват се и специални модификации с още по-висока мощност. Припомняме, че настоящият Ford Focus RS бе предложен във версия с 500 к.с. и 460 Нм, която бе изкупена за само 12 часа.

Въпреки по-високата си мощност, новият Focus RS ще запази задвижването към предните колела. Моделът ще разполага с диференциал с повишено триене и специалното предно окачване RevoKnuckle, което се използва и в настоящото поколение на „заредения” хечбек.

Аutocar твърди също така, че моделът ще се предлага на всички световни пазари, включително в Северна Америка. Цените ще започват от около 34 000 евро.

Тагове: ford focus ford focus rs
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахаха!Понеже модела е RS500 и давай - 500 коня!
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Предишния Фокус (5-цилиндровия) го помпаха и до 420 коня и предното предаване ги удържаше без проблеми, дори казваха че това е една от най-добре държащите се на пътя спортни коли. Колкото до статията, невярна ви е информацията че е 500 к.с - 350 е.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бъчвар това не е стоков автомобил не е в серийно производство пълни глупости говориш в момента. Има списък и виж времето на RS си си гледал нещо което са тунингова ли RS са. Ако е така има и един меган който 500 коня и му погледни времето, но той е доста модифициран
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аве ***, нисана е all-wheel drive
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Наакайте се от злоба, Skyline R33 постави рекорда за под 8 мин. на Ринга още като излезна със само 280 коня и като се има впредвид, че беше ПЪРВИЯТ автомобил (сериен) преминал за под 8 мин.Победи и Порше и Ферари и т.н !Карайте си ги вие тия Рендета и Фордчета и си мислете, че карате спортни автомобили !Айде чаЛ от мен ! :D
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Аз не мога да разбера друго. Защо всички от няколко години насам възхваляват "рекорда" на Меган RS от малко над 8 минути, като по същото време рекорда на модернизиран Focus RS бе 7 минути, 59 секунди и 15 стотни. И това до тая година, когато се намесиха СЕАТ. Вярно, че рекорда бе неофициален, без PR като тоя на ваг и рено тире нисан с малки букви всичко, но пък си има клип в тубата, който и досега стои. Няма значение форсажа. Важното е, че RS е с предно. А тоя рекорд стоя няколко години.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Красота
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    До онзи който казва че е безсмислена, да се порови в интернет и да прочете някоя полезна ставия. Фокус е наследник на Ескорт, който има доста разновидности откъм спортни подобрения. Още от далечната 70 година варират рали версиите на модела, както и шосейните с турбо. Фокуса още от произвеждането си участва в WRC със модификацията RS. Все пак като погледнем цената на Golf R или Seat Cupra, Фокуса си е на добра цена... Ако някой иска по-евтин, за това е направено разделението ST.
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Тая кола трябваше да се появи, защото Fiesta ST засрами Focus ST. Не че ако се появи Fiesta RS няма да засрами Focus RS, но това е друга тема. Масата никога не е била от полза никому. И между другото първата кола с клип в ЪоуТубе, която преди доста години падна под 8 минути на Нюрбургринг, бе точно модифициран Focus RS с предно предаване. Така, че Рено и Сеат ряпа да ядат, късно се сетиха да подобряват рекорди, които отдавна принадлежаха на Форд.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    А не бяха ли 350 к.с в RS500? Или май се объркахте от цифричките ;)Яка машина, но цената не ми вдъхва доверие. RS струваше 40 000 евро, а тук имаме 36 000. Ъъъъ...може би лири?