IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

S500 Plug-in Hybrid се оказа по-добър от обявеното

Средният разход е едва 2.8 л/100 км, а ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 сек.

S500 Plug-in Hybrid се оказа по-добър от обявеното

S500 Plug-in Hybrid се оказа по-добър от обявеното
Още при представянето на Mercedes-Benz S500 Plug-In Hybrid стана ясно, че това е един от най-икономичните, луксозни и динамични автомобили в света. Сега обаче германският производител обяви дори по-впечатляващи показатели за своя модел.

Средният разход на гориво на S500 Plug-in Hybrid е само 2.8 л/100 км, а не 3.0 л/100 км, както бе пбявено по-рано. Пробегът на електроенргия също е увеличен - от 30 на 33 км. Същото важи и за укорението на автомобила от място до 100 км/час. Новите данни сочат 5.2 секунди, докато според предишната информация необходимото време за тази дисциплина бе 5.5 сек. Максималната скорост на движение остава непроменена - 250 км/час.
S500 Plug-in Hybrid се оказа по-добър от обявеното
Хибридната plug-in версия на новото поколение S-Class се задвижва от система, която обединява 3.0-литров V6 бензинов двигател с мощност 333 к.с. и 480 Нм, електромотор, който доставя допълнителни 109 к.с. и 340 Нм, и комплект батерии, които могат да се зареждат от електропреносната мрежа.

Трансмисията е автоматична, а шофьорът може да избира между 4 режима на управление: Hybrid (стандартен), E-Mode (електрически), E-Save (енергията в батериите се съхранява за по-нататъшно ползване) и Charge (батериите се зареждат по време на движение).

Продажбите на Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid стартират през септември, когато ще бъде разкрита и ценовата листа.

Снимки: Mercedes

0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    obi4at
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    muhahahah verno e seliacite i *** nai-bi4at mercedes4e.
  • #28
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука 90% сте с ментални увреждания. Баси разбирачите, хората докато си ги купуват нови тия коли ние плюеме пък после си взимаме 20г таралясник и викаме супер е.
  • #27
    9 rate up comment 2 rate down comment
    пора ( преди 9 години )
    Грозен, колко да е грозен - като мине отнякъде и всеки се обръща да гледа и цъка с език...
  • #26
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Инженера ( преди 9 години )
    Дизеловият двигател е принципно по-икономичен от бензиновия, но доколко - това зависи от натоварването. Например, при високи натоварвания, дизела е 10% по-ефективен, докато при ниски натоварвания - 30%-40%, заради липсата на дроселова клапа и произтичащите от нея загуби от изпомпване на вакуум. Съответно един тестов цикъл с ниски постоянни натоварвания преекспонира предимството на дизела в сравнение с реалните условия.
  • #25
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абее като се замисля трябва да има и такива грозни автомобили които да ни ужасяват :)) Иначе би било твърде скучно само да се да цъкаме с език и да се възхищаваме :)))
  • #24
    3 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Ami toi kyde govori za benzinov be . Kazva ti hibriden! A hibrida e po-ikonomi4en ot dizela.Pone iaponskia takyv muhahahahah
  • #23
    8 rate up comment 4 rate down comment
    b.b. ( преди 9 години )
    Съмнява ме да си инженер при това ти изказване. Дизеловият двигател Е по-икономичен от бензиновият! И няма нужда лобита или който и да е да нагласят резултатите от разхода. КПД-то му е по-голямо от това на бензиновият. Това го знаят и не инженерите. Според мен се правиш на интересен с този ник в желанието си да легитимираш омразата си към дизела.
  • #22
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Инженера ( преди 9 години )
    Само дето европейските чиновници измислят каквото лобистите им кажат. Сегашните методи за тестване са направени с цел дизела да дава по-добри резултати. Както и да е, към 2017 ще се въведе нов метод за тестване подобен на американския, но предполагам че дизеловото лоби пак ще се опита да го отложи колкото може докато европейците усвоят по-добре хибридните технологии на японците..
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Или ако отидете на тест направо ще ви хоспитализират.