IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche прави боксер с 8 цилиндъра и 4 турбини

Агрегатът с обем 4.0 литра ще се поставя на бъдещ конкурент на Ferrari 458 Italia

Porsche прави боксер с 8 цилиндъра и 4 турбини

Германската компания Porsche работи върху напълно нов двигател с два цилиндрови блока, които са разположени хоризонтално един срещу друг, съобщава Аutocar. Боксеровият агрегат ще има осем цилиндъра и четири турбини, като ще се поставя на бъдещ модел на Porsche, който ще конкурира Ferrari 458 Italia.
Porsche прави боксер с 8 цилиндъра и 4 турбини
Неофициално изображение на бъдещото Porsche 988. Снимка: Аutocar

Инженерите на Porsche са изцедили максимума от своя боксер с шест цилиндъра и затова разработват напълно нов мотор с осем цилиндъра, твърди британското издание, като се позовава на свои източници в германската автомобилна компания.

Моторът ще има напълно нова архитектура, като компонентите му ще бъдат изработени от алуминий и композитни материали. Обемът на двигателя ще бъде 4.0 литра, а благодарение на четирите турбо-компресора, мощността ще достига 600 к.с.

Новият агрегат се конструира за бъдещ модел, който към момента носи кодовото име 988. Машината трябва да бъде готова през 2016 или 2017 година, като на пазара ще конкурира автомобили от категорията на Ferrari 458 Italia.

Бъдещото Porsche 988 ще заимства дизайна на 918 Spyder, а двигателят му ще бъде разположен в средата на шасито. Непосредствено след премиерата му ще видим новите поколения на Boxster, Cayman и 911.

Тагове: porsche 988
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Суперспортните коли имат една единствена функция - да седят в гаража. Какъв тогава е смисълът от коне, турбини и н`ам си още к`во?
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    ВАГ си имат друга марка за пряка конглокенция с Ферари , а порше очевидно има други цели - да прави много по практични коли в най-горния сегмент на който и да е клас. и го правят доста добре с висока печалба. а защо са решили да слагат 4 турбини на 8 цил. мотор си е тяхна работа - вие тук пъпчивите едва ли знаете по добре от тях защото познанията ви са колкото на 5 годишно германче.
  • #20
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, защото няма да върви надолу...
  • #19
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    С едно изречение - Порше никога няма да бъде на класата на Ферари
  • #18
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Баба Костенурка ( преди 9 години )
    Какво ми се препирате Porshe - Ferrari, сега да не започнете да ми спорите и BMW или Mercedes-Benz ? Най- добре спорете за Голф ГТИ или Пежо ГТР. Шотландско уиски, френски коняк или КАКВО? Сравнявате ябълки и круши. Правите се на отворковци. Тунинговано Порше отрязва Ферарито на старт от място, второто го закопава на правата ... Е , и ...
  • #17
    9 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Xcxxaxaxax,tez legeni pak namesiha da4iata v statia za Kralia PORSCHE
  • #16
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма багажник, няма релси на покрива, човек не може се навре вътре, една въдица няма къде да туриш, легналите полицаи са непреодолимо препятствие за него... Че и му искат една кофа пари. За какво? За някъв мотор дето врещи със 120 децибела и ми поврежда слуха. Не, благодаря. Едно комби за пет бона е повече кола от туй, дето е направено да седи в гараж.
  • #15
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    айдееее - вагенското фенче пак започна с мантрите си за лукс и престиж хахахаха!!! споко бе пич - нищо че ГТ-Р ви размаза цялата швабска варелена индустрия, важното е да си гъзар, пък колата че не върви - майната му! добре че има и бг селски аристократи та да ни обяснят за цената на германската емблема!
  • #14
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука да не говорите за ОНЯ GT-R с копчета от Micra и да го сравнявате с порше или ферари?Ако е така отидете да преглед при специалист.GT-R-а си е супер за хора с по-малко възможност и респективно по-малко изисквания. Колите за които се пише тук се целят в други клиенти.Пълен *** е тоя който си мисли, че ще купи продукт на 2-3-4 пъти по ниска цена и той ще е на същото ниво като по-скъпия. И моля не ми пишете, че се плаща много за емблема - да има я в цената но не е определящия елемент.
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз предлагам да направят боксер с 16 цилиндъра и 8 турбини. По-добре ми звучи. А ако случайно вземат та го изтипосат, разбира се ще предложа боксер с 32 цилиндъра и шестнайсет турбини. Яко а? Абе цилиндри и турбини да има...