IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеното Ferrari 458 Italia излиза догодина с турбо-мотор

Суперколата ще получи допълнителна мощност от 100 к.с.

Обновеното Ferrari 458 Italia излиза догодина с турбо-мотор

Компанията Ferrari планира да обнови своята суперкола 458 Italia през 2015 г. Новата версия на модела ще се казва 458M или 458T, съобщава изданието CAR.
Обновеното Ferrari 458 Italia излиза догодина с турбо-мотор
Новият автомобил ще получи 3.8-литров бензинов двигател V8 с две турбини, чиято мощност ще достигне поне 670 к.с. Това е със 100 к.с. повече от настоящата версия, която ускорява от 0 до 100 кч/ч за 3.4 секунди. Максималната скорост на 458 Italia е 325 км/ч.

Първите тестове на суперколата с новия турбо-мотор бяха проведени още в началото на тази година. Според информацията във Ferrari няма да пуснат ново поколение на 458 Italia, а само фейслифт. Моторът вече дебютира при модела California T, при който развива 560 к.с. За новата версия на 458 Italia обаче мощността му ще бъде значително увеличена.

По-рано от Ferrari обявиха, че ще пускат по един нов модел всяка година. Жизненият цикъл на всеки от новите автомобили на марката ще бъде 4 години.

Снимка: Ferrari

Тагове: ferrari 458 italia
0 от 500
  • #16
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е па на кои тестове Нисана пада от Ферари на писта? Някой нагласени предполагам. Писта Нюрбургринга. Нисан ГТ-Р време- 7:08.69, Ферари Италия време- 7:32.92, такава разлика във времето означава, че ако са тръгнали заедно, Нисана е финиширал, паркирал, шофьора е слязъл от колата, отишъл е да автомата за кафе, запалил е цигарка, седнал е на столчето с кафето и си е опънал краката на масата и чак тогава На финала се появява Ферарито. Това не се нарича биене на Ферари а подигравка с ферари.
  • #15
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пичове стига писахте простотии. Гтр тва па онова, ама всички тестове със сток ГТР Италиата го прави смешен на писта. Все тая, Карал съм Италиа и мога да ви кажа, че това е шедьовър. Звук, ускорение, пътно поведение ... каквото иска шофьора щом си го помисли колата го прави. независимо дали караш с 50 в града или с 250 на писта. Друго измерение е просто.
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    И Ферари изпаднаха в извън контролирана орбита ?!?Изгубиха връзка с кораба-майка ?!?Ферари ла Ферари- Шана Банана ?!?Какви са тези фарове ?!?Свършиха ли идеите ?!?И сега пак ! Банални форми и пак тези фарове ?!?- приятелите на Рики Мартин ли ще ги купуват всичките ?!?Отдзад яка ли има на врата си тази кола?!?-да прикрие срама си от мекия дизайн ?!?Кормилото от лявата страна ли е ?!? .....-леко влево ?!?Ще трябва да правя сега пък и Ферари !!! ....Перке ?Ще направя непреходна форма завинаги Ферари !!!!, показно малко !- да се види,ме е елементарно с много идеи и като се види да не ти се откъсват очите от него !!!! Прости форми с лекота на фантазията и просто опростени линии летящи във вихара на философията на Енцо !....нямащо нищо общо със старите модели,но като го видиш да го познаеш отдалече и да извикаш : -какво ново ,славно и историческо древно Ферари което е като отпреди 20години ,но изглежда като отлежал класически прототип който ще се показва в бъдещето !А не шана-банана и Хюндайски фарове .....?!?https://imageshack.com/i/neiwkgoj
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Ферари е колата! Направо е обидно да го сравнявате с ГТР... На феновете на прехваления Нисан, препоръчвам да изгледат последния тест на Motor Trend Channel в youtube, на който Камаро за 40 бона надолу къса гащите на японката на писта :D
  • #12
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    100 и кусур коня по-малко
  • #11
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ме знам къде му е силата на Ферари, щом като не е в драга, но със сигурност и на пистата ГТ-Ра го размазва. Така, че май-силата на Ферари никъде е няма. Когато ГТ-Р бие и на драг и на писта Ферари , нищо че е със 100 и кусур по-малко, значи нещо във Ферари е сбъркано. От както Ферари фалира и Фиат ги купи май нещата отидаха повече към комерсиалното отколкото към спортните качества на автомобила. А Лом и Лондон е тъпо сравнение, защото Лом не може да бие в нищо Лондон а ГТ-Р бие във всичко Ферари
  • #10
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде пада от GT-R. навремето, когато Италиа, ГТР и ламбо мурселаго + порше 911 бяха тамън с изкарали моделите си (демек актуални модели) ги изкараха на пистата и познайте кой победи? Ферарито естественно. Май имаше и Р8 ама то там нямаше няква драма- беше на едно от последните места. Та така момчета, всички се пъчат всички искат повече продажби, а Ферари искат да си запазят качеството клиентите и уникалността и за това ограничават продажбите си. Ей това е то уникална марка!
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Ime ( преди 9 години )
    А преди година беше, когато шефа на компанията заяви, че Ферари няма да слага турбота...
  • #8
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Каквато и да е истината, не очаквам ускорението от 0-100 да мръдне много надолу въпреки супер системите на ферари - защото просто с задно имаш по-ограничен набор от сцепление. Но това е само за дисциплината до 100, всички знаем силата на ферари къде е - на пистите и в детайлите. Не случайно повечето модели на ферари не са най-бързите до 100, но са най-бързи на пистите. Все пак това е най-великата марка в историята на автомобилостроенето.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Прав си Дошо!