Нестандартен подход за привличане на клиенти избра ръководството на Cadillac. Всеки един потенциален купувач, който иска да тества автомобил от марката, ще получи 100 долара. Програмата продължава до края на април, като с нея за заети хиляди сътрудници на компанията.
Cadillac ATS. Снимка: General Motors
"Това е нашият способ да достигнем до хората, тъй като на този ултраконкурентен пазар подобно нещо става много трудно", обясни идеята вицепрезидентът на Cadillac Бил Пефер, който отговаря за продажбите и обслужването на автомобилите на марката.
От предложението могат да се възползват всички правоспособни шофьори, които са навърши 21 години. Те обаче трябва да притежават автомобил, произведен след 2004 г., като той не трябва да бъде от марка, собственост на концерна General Motors. Ако някой от тествалите автомобил Cadillac реши да го закупи, той ще получи премия от 1500 долара от компанията.
Идеята на ръководството на Cadillac е да увеличи ръста на продажбите си на пазара на САЩ, след като през март той падна до 6.3 %. Като цяло продажбите на марката през 2013 г. нараснаха с 22 %, но през първото тримесечие увеличението достигна едва 7.3 %. Отстъпление на пазара записват най-вече новите ATS и XTS в сравнение със същия период на 2013 г.