IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

За първото тримесечие японският автопроизводител е реализирал 2,58 млн. превозни средства

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

Toyota Motor е продала най-много автомобили през първото тримесечие в световен мащаб, побеждавайки основните си конкуренти General Motors (GM) и Volkswagen (VW), предава WBPOnline.
Toyota продължава да бъде лидер по продажби
Снимка: Ройтерс

За първите три месеца на 2014 г. японският автопроизводител е продал 2,58 млн. превозни средства. За успеха са допринесли високото търсене в Япония и Китай и по-слабата йена.

GM и VW все още не са оповестили своите окончателни резултати за тримесечието, но очакванията са, че са продали по около 2,4 млн. автомобила.

Прогнозите са, че Toyota ще отчете рекордна печалба в размер на 1,9 трлн. йени за финансовата година, приключила на 31 март, въпреки извършените разходи за изтегляне на автомобили от пазара.

Анализаторите очакват, че японският автопроизводител ще остане номер едно в индустрията в следващите години.

2013 г. бе успешна за Toyota, която продаде 9,98 млн. превозни средства. GM пласира 9,71 млн, а немският VW – 9,7 млн. броя.

По-рано този месец базираният в Токио концерн съобщи, че изтегля от пазара 6,58 млн. коли в глобален мащаб. Това е едно от най-големите изтегляния на превозни средства, познати на индустрията. До него се стигна след открити дефекти, свързани с различни части – от управлението до седалките.

Най-големият производител на автомобили в света заяви, че не са му известни никакви катастрофи или наранявания в резултат от дефектите, установени в 27 модела на Toyota, сред които RAV4 и Yaris. Дефекти бяха установени също и при моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които компанията произвежда за GM и Fuji Heavy Industries.

Още икономически автомобилни новини четете в Investor.bg

0 от 500
  • #82
    1 rate up comment 0 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 9 години )
    В европа явно не предлагат мощни двигатели заради еконормите .,докато в щатите наблягат на мощни бензинови.2.4 бензин е базов за тойота камри която в европа май не се предлага но се произвежда в русия!!!Един Опел ще те зарине с двигатели а при Тойота и Хонда беднотия :)
  • #81
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Interesno zashto v Germany,e 152pri 2.0i 147/1.8stranna rabota
  • #80
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    2.0 на Авенсис е 158 коня! Бях пуснал и линк към сайта на тойота бг ама ми го изтриха. ходи провери ако не вярваш!
  • #79
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    2.0 на Авенсис е 152 к.с., за другото си прав.
  • #78
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    АХАХАХАХАХАХАА - нямало авенсис над 1.8 - БОЖЕ КОЛКО МЪКА ИМА ПО ШВАБСКО!!!!!Седан 4 врати2.0л. бензин (158 к.с.) (Бензин)Luxury Седан54 700,00 лвМ/у другото в германия има и Авенсис 2.4 ама то трябва поне малко акъл да имаш за тея работи а не да си *** вагенист!
  • #77
    4 rate up comment 0 rate down comment
    = ( преди 9 години )
    Всичко е много относително. Новата Корола влиза в обема, размерите и масата на стария Авенсис. Затова 1,6 цата се дига като коне, но най-важното се свалят оборотите при които има максимален въртящ момент. Едва ли обаче при сегашното автомобилостроене е удачно, наложително и дори сигурно във връзка със здравината да се вади повече от 1,6 атмосферен. А защо Тойота не предлага Корола, примерно, с повече от 1,6 е друг въпроса. В предвид обаче какво предлага и на каква цена, ми - всеки сам решава ;)
  • #76
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този дизел (2.2 177 коня) е най-добрият дизел който Тойота някога са правили. Има го за Авенсиса и някои Лексуси все още. Ако искаш мощ при ниски обороти избираш него и се радваш на 400 нм въртящ момент ... Не съм чувал за малък атмосферен бензинов двигател който да не обича високите обороти. Абсолютно нормално е да трябва да се натиска за да върви, съгласен съм обаче че за Авенсиса е малък.
  • #75
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до: Васил Иванов ( преди 9 години )
    Какво има да доумяваш?Мисли и може да се сетиш.Тойота си има марка Лексус.Като искаш нещо мощно,бързо и луксозно отиваш там.Като искаш масово,икономично и здраво си вземаш Тойота.В Европа Хонда и Мазда нямат друго освет изброените от теб модели.Това им е върха.Сега почна ли да стопляш защо така или онака?При Авенсис 1,6 мотора е базов.Дайте да сравним с базовите мотори на ВАГ и да видите каква олигофрения е при немците.Мога спокойно да кажа,че с 1,6 на Корола колата си върви доста прилично.
  • #74
    1 rate up comment 1 rate down comment
    \ ( преди 9 години )
    Авенсиса 2.0 не беше ли 147к.с. говориме за модел 2006г.
  • #73
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колега, има Авенсис 2.0 152 коня к.с., предишното поколение Авенсис предлагаха и 2.4 бензин. За Авенсис предлагат и 2.2 D4D 177к.с.