IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PSA намалява гамата си с 19 модела

През 2020 г. алиансът ще предлага едва 26 модела

PSA намалява гамата си с 19 модела

За това, че френският автомобилен алианс PSA Peugeot-Citroen смята редуцира моделната си гама, за да увеличи приходите си, се знае от няколко седмици. Сега обаче шефът на концерна Карлос Таварес разкри официално, че от производство ще бъдат спрени 19 модела.
PSA намалява гамата си с 19 модела
Концепцията Citroen DS 5LS R. Снимка: PSA

По този начин през 2020 г. алиансът PSA ще предлага 26 модела, като в същото време ще трябва да увеличи сериозно присъствието си на пазарите в Европа. Благодарение на сътрудничеството с Donfeng се предвижда утрояване на производството в Китай. Сред основните цели пред концерна е и увеличаването на присъствието на моделите на Peugeot и Citroen в Русия и Латинска Америка.
 
Друга цел прeд ръководството на PSA е завръщането на Peugeot в автомобилния спорт. Първата крачка в тази насока е направена и догодина френски заводски отбор ще участва в легендарното рали „Дакар“ за първи път от 25 години насам.

Като част от стратегията на Таварес и екипа му е намерението премиум-линия DS да бъде отделена като напълно самостоятелна марка, равна с Peugeot и Citroen. Затова в нея ще бъдат включени няколко нови автомобила. Наличието на 3 марки в различни ценови сегменти трябва да позволи на групата PSA максимален доход.

За да бъде постигнато всичко това, алиансът ще ускори и започналата модернизация на своите предприятия в различните държави.

Тагове: psa peugeot-citroen
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    писал съм вече тук по тая тема....карам служебно 407 2.0 hdi и вече е на 535,000км и в сервиза е влизала само за смяна на консумативи и дребни ел проблеми като стъклата..и още яко върви!
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Четири служебни,закупени нови бензинови 607!Еми няма такива ***,едно постоянно е в сервиза,може другите модели да са по читави,не знам!
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей я кажи кой дизел не пуше!!! Много ясно че ще пуши след като са му махнали катализаторите екологии и разбира се някой супер разбирач го е "чипосъл" щото те онея са *** и не разбират. Ама пак пълно с пишман специалисти.
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    дизел нали? защо пуши? щото няма хубаво изгаряне нали?а що го няма?щото нещо по електрониката или по турбината.. иначе съм съгласен ,c5 страхотен автомобил,най-вече заради окачването.което във всеки следващ модел става все по-тъпо направено.сферите са за еднократна употреба,камари непоправяема електроника,сензори за пътно поведение,които като откажат защото са китайски шит колата почва да вози като каруца.И аз съм фен на хидравличните ситроени.Едно хубаво нещо имаха ситроен и го ****аха.
  • #7
    15 rate up comment 2 rate down comment
    sss ( преди 10 години )
    Ами не знам, защо се приказват някакви пълни глупости тук, но аз си купих преди 6 години чисто нов С 5 и колата с мелки изключения не е помирисала сервиз. Говорил съм с хора от сервиза и се оказва, че колата е направена доста прилично и здраво. Разбира се не е примиум марка, но нима някой иска нещо повече от кола в средния клас. Не знам защо непрекъснато българските потребители хейтват френската марка, а това е една много прилична и готина кола.
  • #6
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поредните коментари от хора които чули че техен приятел имал пежо купено от италия на "120 000" км. на 10 години. И се чупело много. Притежавах 307 сега съм с 407 комби бъкано с екстри. И двете коли съм си ги купувал ударени и мога да кажа че точно френските коли са така направени че може би са един от най-лесно разглобяемите автомобили супер просто и умно. Щипките са два вида а не като vw или форд 1000 вида. Колата като конструкция е 6. Двигателят дизела е просто страхотен. Но всеки с вкуса си
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Дебелия ( преди 10 години )
    Фолксваген с тяхната MQB платформа ги уби. А азиатците ги довършиха.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до долния коментар ( преди 10 години )
    Много си прав колега, и като допълнение - при разглобяването на половината кола най-вероятно ще се изпочупят още една камара кола и като нищо на човек ще му се доповръща от марката. И дали ще си купи отново същата марка?
  • #3
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И един модел да почнат да продават пак се тая.Докато не схванат,че трябва да печелят от качеството вложено в автомобилът.А не от продажба на резервни части.Никой не е щастлив ако на новичкият му миниван седалките почнат да скърцат или да се люлеят - щото механизмите им са за еднократна употреба пластмасови.А красивото ти дигитално табло със всякакви цветни дисплеи и дисплейчета угасне.Щото там някъде някаква платка изгоряла ама тя струва 3-400 евро и налага разглобяване на половината автомобил.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ПСА Пуснете нещо 4х4 300 коня. Толкова ли нямате успехи в автомобилните спортове?