Вход   Регистрация

Citroen Picasso/Ситроен Пикасо

Citroen Picasso/Ситроен Пикасо

+ богато серийно оборудване, достатъчно пространство с възмоност за вариации, балансирано шаси - слабо отопление, голям диаметър на завиване, слаби бензинови мотори, ниски облегалки за главите

История на модела

11/99 представяне на минивана на базата на Xsara. 1.8 литров 16V бензинов мотор със 115 к.с. и 2.0 литров HDI комън-рейл дизел с 90 к.с.
5/00 нов 1.6 литров бензинов мотор с 95 к.с.
3/03 нов 2.0 литров бензинов мотор със 136 к.с. Автоматична скоростна кутия
3/04 нов 1.6 литров HDI мотор със 109 к.с. и FAP филтър за твърдите частици
11/06 представяне на C4 Picasso 



Дали Picasso доставя радост при ежедневната употреба зависи най-много от правилния избор на мотор. Това безспорно трябва да бъде един от дизеловите агрегати. Мощни и култивирани те придвижват с лекота тежката 1.4 тона каросерия на Picasso.1.6 литровия HDI 90kW/109 к.с. има даже FAP филтър. 1.6 литровият бензинов мотор в сравнение с него е значително по-тих, но и значително по-тромав. Шасито реагира винаги по един и същи начин, независимо от това с кой мотор е въоръжен автомобилът. Picasso следва чисто избраната траектория, а неравностите по пътя или страничният вятър имат незначително влияние върху поведението на автомобила. С изключение на базовото ниво на оборудване SX, всички Picasso разполагат с автоматичен климатик. Въпреки това обаче отоплението е доста слабо, особено що се отнася до пътуващите на втория ред. Поради изгодните цени и високата надеждност на Xsara Picasso, автомобилът е сред най-атрактивните предложение на пазара на минивановете втора ръка (а и нов). 



Най-често срещани повреди
Някои проблеми с горивната система при бензиновите мотори, смущения в електрониката на мотора при дизела. Единични случаи на дефектни генератори, неточни индикатори за горивото. Случаи на блокирали ключалки на волана (особено от 2001 година.)
Реклама  


Купи Citroen

Виж всички обяви

Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: Georgi ( преди 2 години )

За мене лично е най добрия ван/цена, качество/ Споделих че ми харесва повече от Зафирата, понеже съм карал такава. Пак казвам, това е лично мое мнение.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: bobi ( преди 3 години )

molq vi hora pomognete katastrofirah s sitroen ksara pikaso 1,6 benzin i sega sum v serviz fant6om motiora luje a i vazmojno dsa mi smenqva 4astite molq vi daite ideq kvo da pravq ako mi smeni i koputara kakvo 6te pravq 0899193901 bobi
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: sss ( преди 3 години )

радвам се колега за коментара ти и съм много щастлив, че си намерил най-добрия ван. Но не е лошо да покараш малко от другите марки ванове за които споменаваш, че не са толкова добри. разбирам,че си един от тези българи които мислят, че "от моето по-убаво нема".. от сърце ти желая да покараш зафира със съшите характеристики на мотора и да погледнеш малко купето (без да си пристрастен) и да напишеш следващия си коментар.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: 5ров ( преди 3 години )

Вече година откакто си взех 1.6HDI 110 коня и все си търся повод да я подкарам .Преди това имах Пасат , Ауди А4 ,Шкода Октавия . Пикасото ги бие всичките .Не знам какви са тия писанки за отоплението ,моят модел има въздуховоди под седалките за возещите се отзад .Жената и детето винаги са били на топло .
Отговори
 
+13
 

Положителни: 13  Отрицателни: 0

от: Georgi ( преди 3 години )

Мое лично мнение- Това е най добрата кола която сам карал. Говoря като автомобил на старо /цена,качество/. Нисък разход на гориво, много здрав двигател/при дизелите особено 2.0 ХДИ/. Харесва ми нестандартната форма която притежава,даже доста повече от някои други ванове като Рено,Зафира и някои японки със сходни години. Една от най добрите возий /за вaн/. Много просторно купе. Удобни седалки. Много добра стабилност на пътя за такъв модел кола и т.н
Отговори
 
+19
 

Положителни: 20  Отрицателни: 1

от: Ico_X до: Николай
( преди 4 години )

Тов с шайбата е голяма болест. И се сменя комплект с една камара лагери :)))) Две смених за една година. За втората не съм сигурен, че беше наложителна, ама беше в АМК... Щеш не щеш - като ти казват, че трака, значи трака. Отпушваш си ушите и това е :))))
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Ico_X до: таня
( преди 4 години )

Хм. това под жабката е странно. Имаш ли кора под двигателя?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: таня ( преди 4 години )

Имам проблем с моят ситроен. Изчезнаха ми задните светлини при натискане на спирачки. Като вали под жабката колата се пълни с вода. Моля помогнете.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Николай ( преди 4 години )

Изключително практичен автомобил. Ползваме го и за семеен, и за баничарка без никакъв компромис.
От 2002-ра е 2.0 HDI 90cv, купена на 113 000 уж, около 75 000 км навъртени тук.
Сменяни са предимно части по окачването (носачи) и една дампферна шайба струваща 360лв.
Като цяло не излиза скъпа за поддържане на година, и е изключително икономична за размерите си.
Като недостатък който не е описан в ревюто определям високото ниво на шум в купето, и лошата видимост в завой (характерно за този тип коли)
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: БАБА ВУНА ( преди 4 години )

Ситроен ксара пикасо е СУПЕР кола НЕ се шегувайте с PICASSO НЯМА проблеми с НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО НИЩО
Отговори
 
+16
 

Положителни: 22  Отрицателни: 6


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising