IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM изтегля Opel от Китай

Марката така и не успя да се наложи на най-големия автомобилен пазар в света

GM изтегля Opel от Китай

Американският автомобилен гигант General Motors ще изтегли марката Opel от пазара на Китай. Дейността на германския производител в страната ще бъде прекратена още следващата година заради слабото му представяне, съобщава Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
GM изтегля Opel от Китай
Според главния изпълнителен директор на Opel Карл-Томас Нойман това е решение, което отдавна е трябвало да бъде взето. Затрудненото европейско подразделение на американската компания съобщи днес, че ще прекрати продажбите си в Китай през януари догодина. Компанията уточни, че 22-те представителства на Opel са продали миналата година едва 4365 автомобила на фона на 810 000 продадени автомобила от марката Buick, която е също собственост на GM.

Нойман посочи също така, че популяризирането на марката Opel в Китай и разширяването на дистрибуторската й мрежа биха стрували струва стотици милиони евро. Вместо това германският производител ще инвестира 245 милиона евро в основния си завод в Рюселсхайм, Германия.

Opel стартира операциите си в Китай още през 1993 година, но така и не успя да се наложи на най-големия автомобилен пазар в света. През миналата година Opel е калкулирал едва 1% от продажбите на General Motors в страната.

Изтеглянето на Opel от Китай е част от стратегията на General Motors за реорганизиране на марките, които притежава. В края на миналата година базираният в Детройт концерн обяви, че изтегля от Европа американската Chevrolet, за да може да се съсредоточи върху развитието на европейските си марки Opel и Vauxhall. Стратегията вече дава резултати, като през първите два месеца на годината Opel регистрира увеличение при продажбите си от 2.8% до 112 534 превозни средства.

Снимка: Opel


 

0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Има и такива които не са изгнили, имах такава, дърпал съм трактора да запали с нея. С нея ходихме по нивите, пенсионирахме я на 450 000 км. от които 300 000 ги навъртяхме ние. Километража със сигурност е връщан.
  • #21
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Астра Ф 92-а без ръжди.. Ти явно много си вярваш щото тия Астри изгниват за отрицателно време и прагове и вежди се сменят заедно с маслото. Айде да не ни баламосваш. Тия ръждилници вече ги няма по пътищата.
  • #20
    11 rate up comment 18 rate down comment
    O.o ( преди 10 години )
    Astra F 1.7D 1993г. първа регистрация... преди 2 години извадиха оригиналните амортисьори отпред - сиво "Делфи" произведено 10.1992. Миналата година скъса ангренажен ремък - по моя вина, повреме на ремонта се оказа че водната помпа беше оригиналната заедно с маслената. И преди и сега гори около 5-6 л. нафта. Не знам за какво ги плюете. Моята е уж на 210000км в момента (километража е превъртан) и дори не е изгнила. За мен няма друго освен този Опел - подръжката му е на прилична цена и е здрав.
  • #19
    1 rate up comment 26 rate down comment
    bret hart ( преди 10 години )
    дропел си ти ***
  • #18
    8 rate up comment 23 rate down comment
    сервизен майстор ( преди 10 години )
    ако опел е ***, то рено какво е? МЕГА ***!
  • #17
    15 rate up comment 22 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Че опел не е кой знае каква кола е вярно, но дрънканици, че не излизат от сервиза са пълни глупости. Карам втора зафира и двете съм ги вземал нови. Да кажеш, че на 100 000 км. колата ти е дреб от вътре, това не се дължи на колата а на този който я кара. Моите коли ги карам по черни пътища, по дупки и къде ли не, но при все това не вися в сервиза.
  • #16
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да ти допълня ,че Корсата докато е била в гаранция е сменяна помпа на съединител зашото е протекала. Сменяна е рейка заради голям луфт и дюзи. Отделно съм в сервиза с нея поне три пъти месечно заради някоя мизерия която прави. Зимата ме остави на пътя в нищото без причинно и сервиза не откриха защо, поседя няколко дни пред сервиза и запали. Общо взето жалка история е опела ама трябва да има и такива мазохисти като теб да го купуват, иначе кой ще обира ***.
  • #15
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ама разликата знаеш ли къде е , тая корса е в мен от 55000км от 2 години и аз знам как се сменя масло, Колата се гледа но просто е ***. Вътре салона видя ли на какво прилича ,ужас. Да не говорим ,че цялата е в пластмаса която скърца лопа и тропа. А знаеш ли какво казват в сервиза, че това е един от многото случай и че масово тия хлопели разтягат верига и удрят клапани. ***! това е твоя прехвален Опел. :)
  • #14
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 10 години )
    Показваш някаква корса - най-малкия модел на Опел, кой знае колко редовно и дали въобще са му сменяли маслото и т.н.Аз пък ти показвам само няколко случая с най-различни рена 4 до 8 годишни, в т.ч. и "прословутия" вел-сатис с каквито искаш дефекти. Отделно дъстера, който се е обърнал чисто нов на асфалта-тъпо ама вината си е на рено!ПП 1.Подготвям те за оня албум със строшените мегани, лагуна и трафик, на 5г, на 4г и на 3г!!2. И не си мисли, че съм някакъв фен на опел-виварото същия ***!
  • #13
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз ти показвам корса на 4 години а ти ми показваш.10 годишни рена за смяна на съединител и една отъркаляна дачия.. тъпо а?