IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Производителите от Германия връщат наградите на ADAC

Причините са съмнения за фалшификации на гласуванията

Производителите от Германия връщат наградите на ADAC

Автопроизводителите от Германия - Daimler, BMW, Porsche и Volkswagen, ще върнат наградите „Жълт ангел” на организацията, която ги връчва – немския автомобилен клуб ADAC. Те са взели това решение след скандала, избухнал заради фалшификации на резултатите от гласуването за „Най-добър автомобил на Германия за 2013 г”, съобщава Deutsche Welle.
Производителите от Германия връщат наградите на ADAC
Представители на компаниите обявиха, че наградите имат смисъл само тогава, когато напълно обективно отразяват общественото мнение. В същото време манипулацията при преброяването на гласовете, в която бе уличен ADAC, сериозно е подкопала доверието към най-големия автомобилен клуб в Европа.

Скандалът избухна през януари, когато се оказа, че от ADAC са увеличи близо 10 пъти гласовете на победителя в конкурса Volkswagen Golf. Оказва се, че манипулацията е засегнала всички участници, тъй като бе обявено, че са гласували 300 000 души, а реално те са били едва 70 000.

Освен това се разбра, че това съвсем не е първият подобен случай. Одиторската компания Deloitte разкри, че фалшификациите вървят от няколко години. Представители на ADAC са давали наставления на свои членове как да гласуват, а след това са разменяли местата в крайното класиране на един или друг модел. Грешките са били допускани не само умишлено, но по технически причини.

Снимка: ADAC
 

Тагове: adac
0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Ами това е бизнес. и като всеки бизнес, трябва да има и печалба. А печалба няма, ако изгориш 5 литра бензин за да подадеш на някой закъсал на магистралата. То бива един-два пъти да не дадеш касова бележка или каквото било там, ама това са хиляди случаи и все ще попаднеш на някой данъчен инспектор. Как да се скрие всичко? Че то дори и в България е невъзможно в такива големи мащаби.
  • #25
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Kой ще им направи проверка, Германската държава ли? Та нали точно те наливат милярди в Фве груп. Нали с тяхни пари се плащат тия измамни рекламни класации. Не ми отговори на въпроса за множеството дефекти който не са отразени от Адац?
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    И как да укрие? Нали веднага ще се разбере това, защото не е някаква мимолетна класацийка като тая на читателите, дето винаги може да се манипулира според уж получените писма? как ще се скрият броя на дефектиралите автомобили? За да се направи това, трябва да се извърши и данъчна измама. Ако е така, скоро ще се разбере. Ако не, не вървиш.
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Или просто е платено на ADAC да укрива реалния брой на дефектирали атомобили от Ваг групата, както им е платено да правят и лъжливи статистики за надеждност, както им е платено и да раздават платени награди. Ти от къде знаеш колко от членовете им са се възползвали от улсугите им, да не би и ти да си техен член? Факт е ,че все повече медии и издания обявяват ,че фве е силно дефектен атомобил. факт е и че от адац не споменават никъде за това. Нормално, нали им се плаща..
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Пък ако смяташ, че всичко японско не се чупи, а всичко немско не излиза от сервизите, ще те разочаровам. Пишеш пълни глупости. Много са ми противни хора, неуважаващи чуждите мнения. За мен като собственик на нмески автомобил от 8 години е важно, че никога не ме е оставял по някаква причина на пътя. А пък ADAC точно това засича. Смятай колко са им верни статистиките, след като сигурно 90% от членовете им не се възползват от услугите им.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Дошо, те и TuV обявяват А4 с в последните си класации за автомобил в топ 10. Чудя се дали си вярваш като пишеш тия неща. Тук се говори за читателска класация, а не за технически прегледи. И как според теб са манипулирани техническите прегледи на TuV или DEKRA? Нали всичко е черно на бяло. Ако бяха манипулирани, нямаше на първите места да има толкова много японски автомобили. А и как да се манипулира бройката на върнатите автомобили от преглед? Или викаш връщат избирателно?
  • #20
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Турска Тойота, Тайландска Тойота ? - НЕ МЕРСИ !!!
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Факт: фОЛЦВАГЕН = Ниско качествен немско-китайски продук с високо съдържание на отвровни и калпави материали водещи до силно главоболие и ядове. Предупреждение на вратата на Фолцваген: Внимание, продължителното стоене по столовите в сервизите може да доведе до хемороиди. :)))
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Напълно ясно и прозрачно кой е поръчителя на тия класации и кой има изгода на това. Как така продукция на Фве имат награда "жълт ангел" от къде е дошла при положение ,че многобройно бе доказано ,че са тотални трошляци и като цяло продукцията им е дефектна. Фве си плаща награди за да ги използва като реклама, или искаш да кажеш ,че голяма част от журито им е фенове и затова е манипулиран вота. Отдавна е ясно ,че немците прибягват до платени тестове и награди за да си запазят имиджа.
  • #17
    13 rate up comment 4 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Абе вие колите си по класации и награди ли ги избирате!? Нямате ли очи да видите, ръце да пипнете? Ако е така значи вие не разбирате от коли и очаквате някой друг да формира мнението ви. Тогава защо се палите толкова!? Трябвало да се съдят производителите, защото ADAC ви измамили!? Никъде в статията не се говори за подкупи. Вие изказвате едно такова предположение и го приемате за истина. ADAC ще си платят като вече няма да правят такива класации, защото никой няма да им вярва.