IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американци избраха най-чупливите автомобили

Половината от моделите в класацията са местно производство

Американци избраха най-чупливите автомобили

Американското издание Consumer Reports състави класация на най-ненадеждните автомобили. Повече от половината модели, попаднали в списъка, са на марки от САЩ. А пет от колите в първата десетка са Ford, като "лидер" е C-Max Energi (на снимката).
Американците избраха най-чупливите автомобили
Изследването е основано върху данните, които читателите на списанието са предоставили за своите автомобили. В класирането се взима предвид статистиката за повредите на даден модел. Ако той е преминал фейслифт, се използват данните само за последната година от експлоатирането му. 

От 2004 г. досега Consumer Reports е събрало данни за над 1.1 млн. автомобила, като се взимат предвид общо 17 вида неизправности. Сред тях са проблеми с двигателя, запалването, спирачките, а също така и неточности в работата на различните електронни системи и климатика.

Топ 10 на най-ненадеждните автомобили


1. Ford C-Max Energi
2. Ford Escape (с 1.6 литров двигател EcoBoost)
3. MINI Cooper Countryman
4. Ford C-Max Hybrid
5. Nissan Pathfinder
6. Volkswagen Beetle
7. Cadillac XTS
8. Ford Explorer (с двигател V6)
9. Hyundai Genesis Coupe
10. Ford Taurus (с турбо мотор)

Consumer Reports също така е съставил и списък на най-надеждните автомобилни марки. Седем от компаниите в първата десетка са японски. Има и два европейски производителя - Volvo и Audi. Единственият "американец" е марката GMC.

Топ 10 на най-надеждните марки


1. Lexus
2. Toyota
3. Acura
4. Audi
5. Mazda
6. Infiniti
7. Volvo
8. Honda
9. GMC
10. Subaru

През 2012 г. за най-надеждни бяха обявени също японски марки. От първо до пето място в Топ 10 се наредиха Scion, Toyota, Lexus, Mazda и Subaru.

Снимка: Ford
 

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    любопитко ( преди 10 години )
    Вероятно става въпрос за нови модели, иначе защо ауди изведнъж се качи толкова високо, след като беше така назад.И защо при калпавите обявяват модели, а при добрите фирми?
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    dr. Lecter ( преди 10 години )
    Форум за обмяна на мнения и личен опит, а? Помия от некомпетентни мнения и заучени джамбазки думи на база "един познат на брат ми каза че..."! Може би чалга форумите са по-отвратителни но не съм толкова безстрашен че да проверя сам. Ако бях на мястото на *** щях да режа до кокъл...
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е добре де, къде е Фолксваген, Аз сега как да си купя от техните коли? Как да си оценя личния авториск? Ми не е честно беееее
  • #23
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    "Някакви организацийки ADAC, DEKRA и прочее пърдухали"Някакви? Ама сериозно ли? ХАХАХА! Добро утро и много смях в залата!Желая ви усмихнат ден с простотията, която можете да прочетете от безмозъчните хора, които влизат тук!Малко ми е интересно БМВ и Мерцедес на кое място са, просто за статистиката!
  • #22
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Надеждни,ненадеждни тва е пълен булшит.Естествено че тоя с лексуса или аудито за 200 бона ще ходи на сервиз по 5 пъти в годината според предписанията и всичко което се полага от производителя ще бъде приложено надлежно.А тоя с фордчето за 10000 долара купено от разпродажба в някой мол ще отиде на сервиз само ако колата се запали или мотора гръмне.Да не говорим,че ако е жена те по принцип масло и консумативи не сменят-наливат само бензин.И така.
  • #21
    5 rate up comment 17 rate down comment
    класната на Дошо ( преди 10 години )
    Кой нормален човек с BMW или Mercedes обръща внимание на дреболиите с колата. Нали си има Сервиз за това.
  • #20
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 10 години )
    Безработните на социални помощи, седнали да си описват патилата с тойотките по сервизите.
  • #19
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От 2004 г. досега Consumer Reports е събрало данни за над 1.1 млн. автомобила. За 10 години ==> 1.1млн., по 100х. на година.
  • #18
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Евентуалните дефекти при Тойота са разхлабен болт или заяждащ бутон на стъклата.При СОЦваген/четири нули дефектите са доказани струващи хиляди, но те поемат отговорност(най-често частично) само след съд и то тихомълком без много да се разчува и само за някои клиенти
  • #17
    19 rate up comment 4 rate down comment
    expert ( преди 10 години )
    Да бе, наистина, какво става с Фолксваген? Ако четеш AutoBild, ще си кажеш, че техните коли са направо с извънземни качество, и толкова добре направени. А излезе, че не могат да влязат в топ 10 на Щатите. Доста унизително. И в същото време показателно колко са обективни германците.