IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford показва най-икономичния ван

Седеместният Transit Connect Wagon харчи 7.8 л/100 км

Ford показва най-икономичния ван

Ford ще използва предстоящото международно изложение в Калифорния за място на световната премиера на 7-местната модификация на модела Transit Connect, известен в Европа като Tourneo Connect.
Ford показва най-икономичния ван
Според изнесените данни Ford Transit Connect Wagon ще бъде най-икономичният в класа си. От компанията-производител твърдят, че версията с 1.6 литров бензинов двигател от серията EcoBoost ще предлага комбиниран разход от 7.8 л/100 км. В гамата мотори ще бъде включен и 4-цилиндров агрегат с обем 2.5 л. И двете версии ще се комбинират с 6-степенна автоматична скоростна кутия.
Ford показва най-икономичния ван
Ford Transit Connect Wagon ще се предлага в два варианта на дължина на шасито и три различни нива на оборудване - XL, XLT, Titanium. Товароподемността на автомобила, който разполага с големи възможности за трансформиране на салона, е 544 кг, а максималната маса на тегленото ремарке може да бъде 907 кг. Автомобилът ще се предлага с панорамен стъклен покрив, камера за движение на заден ход, подгряване на предното стъкло и мултимедийна система с 6.5-инчов дисплей и спътникова навигация.
Ford показва най-икономичния ван
Продажбите на Ford Transit Connect Wagon ще стартират в края на 2013 г., като още няма никаква информация за цените.
Ford показва най-икономичния ван

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Е, и?
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти го плюеш,а той си мисли,че вали дъжд...
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Нещо се опита да кажеш ли?
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    бъчо ти май караш американски ***,който е произведен в Европа,което означава,че е още по-голям ***.Плюеш американците,а караш кола от американска фирма.Колко ли трябва да си ***,за да го правиш не знам?А колко още по-*** да си купиш за втори път Фиеста.Хайде човек да го оправят отзад веднъж как да е случва се,ама втори път си е вече чиста ***...Май си минал на другия бряг а?Оттатък Дунава,нали.От мамалигар си станал русчуклийски ***,хахаха.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    И по-добре, че не са истински. Иначе едва ли бих си купил американски ***.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Истинските Фордове се правят в САЩ, тези немски подобия на коли не са истински Фордове.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Дали? ( преди 11 години )
    Към "дилърчето" на Форд. Сравни размерите на вупеосния ван на форд и Дачиа Lodgy. Дано тогава разбереш, кой в кой клас е. Поздрави.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 11 години )
    И да, имам над 1000 автомобилни списания за 30 години, откак ги събирам. Та в един от последните броеве на АБ, Фокус бе доста по-икономичен от натягащия се Хюндай i30, който не може с Форд да се сравнява, тръгнали да си мерят *** с Голф. Та ти препоръчвам, да си отвориш тоя тест и да цитираш тук колко е разхода на Фкус и колко на i30. Отвори си и броя отпреди 3-4 месеца с теста на 3 цилиндровия мотор. Виж как се дава разход с лътър по-малък от 4-те тествани конглокента - Голф, i30, Megane...
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 11 години )
    ХА, разбирачите се изказаха отново. Първо, Lodgy не е в тоя клас. Това по-скоро може да се сравнява с микробус. Второ, Фиеста се оказа най-икономична в последния тест, който четох миналата седмица. Става въпрос за версията Econetic. Трето, моята не гори малко, ама редовно стига заводския разход от 5.7 л/100 км и то без да напускам табелите на града. Демек градско и околоградско. Малко, много, това е. Тоя мотор вече е изместен от новия 3 цилиндров или ще бъде изместен в най-скоро време.
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до: VTI ( преди 11 години )
    Ще отречеш ли,че Фиестата харчи доста и че Фордовете са пълни ***.Вземи виж някой автомобилно списание с тестове и ми говори.А че са *** самите германци го доказват.Виж репортите на ТЮФ и пак нека си говорим.