Вход   Регистрация

Ауди А6/Audi A6

Ауди А6/Audi A6

+ Добра изработка, много пространство, климатик серия - Шумни дизелови и жадни V6 мотори 

История на модела 6/97 Смяна на модела: Бензинови мотори: 1.8, 125 к.с., 2.4, 165 к.с., 2.8, 193 к.с. всички и във версии Quattro. Дизел - 1.9 TDI, 110 к.с. 9/97 Нов 2.5 V6 TDI, 150 к.с. и в Quattro 12/97 Представяне на модела Avant със същата гама двигатели като лимузината, допълнение към бензиновите с 1.8 литра, турбо, 150 к.с. 1/99 Нови варианти: 2.7 Quattro, 230 к.с. и 4.2 Quattro, 300 к.с. 7/99 Ново: Топмоделът S6 с 4.2 Quattro, 340 к.с. 10/99 Ново: Мултитроник (безстепенна скоростна кутия) за 2.8 литровия модел с предно предаване 4/00 Мултитроник и за 2.4 V6 бензин 5/01 Преработване на модела, нова гама мотори: Бензинови: 2.0, 130 к.с., 2.4 V6, 170 к.с., 3.0 V6, 220 к.с. и 2.7 V6 Turbo, 250 к.с. Турбодизелови: 1.9 TDI, 130 к.с., 2.5 V6 TDI, 155 к.с. и 2.5 TDI, 180 к.с. 4/04 Смяна на модела при лимузината В Германия - любимата лимузина на пенсионери и търговски пътници Шестцилиндровия 2.4 мотор и 1.9 литровия TDI представляват най-балансираните варианти за моторизиране на А6. Всички други от 1.8 бензин, през 2.5 TDI, та чак до най-яките 8-цилиндрови версии са, или прекалено слаби за тежичкото Ауди или цената и поддръжката са безсрамно скъпи. Ауди може да си припише заслугата, че е първият германски производител, извадил автоматичните климатици от списъка на опциите срещу допълнително заплащане и ги е пренесъл в серийното оборудване на модела. Това е само "черешката на тортата" в един отлично премерен цялостен пакет, който се състои от превъзходни седалки, ниско равнище на шум и достатъчно пространство в купето. Само в интерес на спортните качества на автомобила окачването е малко по-твърдо, настройките на А6 са такива, че при кратки неравенства по терена окачването може дори да изтрака. Ефектът е още по-силен при мощните изпълнения, особено при моделите, обозначени със S. Тяхното окачване на лоши улици може направо да ви причини телесни страдания. По отношение на сигурността Аудито е на висотата на времето. Предните и странични въздушни възглавници бяха задължителни още в годината на представяне на модела 1997. Въздушни възглавници за главата се появиха от 99 година. За да не се стига до влизане в сила на мерките за безопасност обаче, поведението на А6 на пътя е направено максимално сигурно. Възможната скорост за влизане в завоите е висока, а при приближаване до горната граница автомобилът започва контролируемо да приплъзва предните колела. Няма опасност от внезапно поднасяне на задницата, няма такава дори при натоварен Avant. Употребяваните А6 са скъпи, но все още по-изгодни от конкурентите BMW 5 и Мерцедес Е - класа. При това интересът на купувачите е концентриран върху модерните дизели с директно впръскване, които по тази причина са несравнимо по-скъпи. Като цяло А6 принадлежи към най-солидните автомобили, с известни резерви към свръхмоторизираните S модели. Рискът е минимален при избор на един от 4-цилиндровите модели, все едно бензинов или дизелов, при тях просто няма грешки. Най-често срещани повреди: Мотор: Проблеми при TDI с ангренажния ремък (опасност от скъпоструващи ремонти), помпата на инжекциона (при биодизел) и турбокомпресора (особено 97-00 г.г.) Предната ос: Податлива на разбиване като при А4, започва да тропа (обратно повикване в сервизите 2004 г.), влошено действие на спирачките при влажност Помпата за горивото, особено при бензиновите дава дефекти. Електрика: Отказ на имобилайзера, грешни показания на индикатора за гориво.  
Реклама  


Купи Audi

  • Audi A6 2.7T-НАВИ-KOЖА

    11 лв.

    дата на произв. - юли , 2000 г., пробег - 160000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A4 2.0i-6АRB-AC-ESP

    12299 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 155000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A6 2.7T-НАВИ-4X4

    5299 лв.

    дата на произв. - януари , 2000 г., пробег - 167000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Audi A6 4.2 V8 QUATTRO

    6499 лв.

    дата на произв. - юни , 1999 г., пробег - 180000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A4 2.0T S-LINE 4x4

    16900 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 193000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Audi A8 3.0TDi-вс.екстри

    18900 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 200000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно син мет.

Виж всички обяви

Коментари ( 16 )

Напиши коментар Влез

от: Дошо ( преди 2 години )

Тая кола става само за външен кенеф.Който е карал А4 знае, защото това нещастно А6 е в голяма степен А4.Същото окачване, същите мотори, същите скорости, същата електроника - същата говня.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: DJ BEST до: Nok_So_Kal
( преди 4 години )

До всички спорещи бомбета на тема коли-Ауди А6 е по-добрият автомобил. При А6 са използвани добрите неща от Е-класата на мерцедес и от 5-та серия на бмв, като същевременно са избегнали слабите им места. Все още няма машини които не се развалят и всичко е въпрос на късмет, както и в другите неща от живота.Бягайте далече от двигателите 2.5 тди 150к. и 155к.,а също и от автоматичните скоростни кутии произведени преди 2005 г. Всички други модификации са перфектни,независимо от коя година са.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Nok_So_Kal ( преди 4 години )

karam 2.5tdi 150 i kato edin star avtomobil e normalno da vliza v servizite ot vreme na vreme.Ne otricham poddrujkata e skupa,no nemoga da razbera zashto tolkova se pliue po tozi motor.Karam go veche 2 godini i nqmam tezi problemi s valove,turbina,pompa i kvo li oshte ne.moje bi horata izpatili si ot tezi problemi sa se postisnali za nqkoi lev otgore i sa vzeli nqkoq daraka na po 7-800 hilqdi.Za men motora si e dobur moshten ne chak tolkova ikonomichen za dizel no s edin chip se opravq vsichko.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: blue_alex до: stoian
( преди 4 години )

a6 e mnogo dobir avtomobil ama tozi dvigatel 2.5 tdi 150 k.s e tragediq
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Krasimir ( преди 4 години )

hondamaniac Ти вобще карал ли си Ауди някога или само пишеш по форумите? Мога само да ти кажа че неможеш да го пипнеш с каквато и хонда да си ;) Скъпо му било това, скъпо му било онова .. ми да скъпо е защото е кола а не джигитайски лайновоз!!! Земи се скрии някъде че ставаш банален ...
Отговори
 
+14
 

Положителни: 15  Отрицателни: 1

от: hondamaniac ( преди 5 години )

Покажи Коментара
любчо.....какво ти е благодарно на кошничката бре?многоточковото окачване което се троши като на баба зъбите ли? или не по скоро....електрониката с всичките и датчици които дефектират като нов проект,незбъдната мечта на добре познатата фирма NEO....или не може би си мазухист обичаш да те шляпат по дупето...и да даваш по 2000 лева ремонти през 3-4месеца...докато накрая каручката не роди някаде по пътя и не те остави...щото на такива хитлерчета като тебе никога не им идва ъкъла
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 4  Отрицателни: 11

от: Любо ( преди 5 години )

Аз имам AUDI A6 комби 1,9TDI-131к.с./2002год.според мен това е един от на?-благодарните автомобили,много варви и малко харчи(особено на извънградско 5,8-6,8/100 при скорост 120-180км.ч.),градско-8,5-9,5/100 при положение,че е тежко и с гуми 17/235/45.Ватре е добре обезшумено и комфортно.Много добре се държи в завои с висока скорост и в зимни условия.Вярно е че са малко по скъпи частите и консомативите но пък ремъци,водна помпа,съединител се сменйат на 120000-150000км.,масло и филтри на 15000(с оригинални части и консомативи),което прави по около 0,03лв./км.Не мисля,че много често се поврежда като цяло бкл.и ходовата част.Според мен си заслужава харчлъка за удоволствието да краш AUDI.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 13  Отрицателни: 4

от: sobstvenik ( преди 5 години )

Аз имам А4 и мога да кажа, че явно след В4 Аудитата не струват.

Когато се наложи да смениш тампони на предната ос (което не е невъзможно по българските пътища) трябва да смениш 8 носача, комплект с шарнирите. Това струва колкото половината кола (ако си я купил на старо).


Изрично го пише като проблем в статията по-горе и за А6. Така, че да му мисли, който плаща сметката.... не знам на кого е кисело гроздето...

А и други проблеми - каквито и да се появят вземат ти много пари (мога да си го позволя), но колата не се оправя и пак ходене по мъките.... Иначе много добре върви и икономична откъм бензин, но....мерси...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: IWO4545 ( преди 5 години )

Имам а6 1,8т-супер вози, много е еластична след 2000 оборота,като изключим 2,5 тди-150 к.с . ,всички др. мотори са супер.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: todor ( преди 5 години )

Lesicata kogato nestignala grozdeto kazala 4e e kiselo.Za vsi4ki"razbera4i"da stoqt dale4 ot audi
Отговори
 
+7
 

Положителни: 11  Отрицателни: 4

от: RPWWD ( преди 6 години )

Покажи Коментара
И като е Ауди, кво?! Обзалагам се че точно тия дето псуват мастурбират при мисълта за тази кола, но не могат да си я позволят;-) Познавам доста хора с такива коли и освен от скъпата поддръжка и 2,5 TDI-тата дето "раждат" през 50-60000 км., други оплаквания не съм чувал, ама и това ми се вижда достатъчен довод да не влизам в клуба на селските бекове, слушащи чалга в куатротата:)
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 3  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 6 години )

просто автомобил, качество, цена, са абсолютно реални.А този дръвник дето ми расправя че била кошник даже и неможе да сънува че ще се вози в тази кола а камоли да я притежава. жалка утрепка
Отговори
 
+16
 

Положителни: 20  Отрицателни: 4

от: toskata ( преди 6 години )

citro ko6nik si ti za6toto q nqma6 i ne moje6 da e ima6 tova audi e prosto
super avtomobil
Отговори
 
+11
 

Положителни: 15  Отрицателни: 4

от: Milen ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Trai piklio!
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: citro ( преди 6 години )

Покажи Коментара
egati ko6nika gola voda
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 2  Отрицателни: 12

от: stoian ( преди 6 години )

Хубав здрав автомобил
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising