На специално събитие южнокорейската марка Hyundai представи няколко нови двигателя. Всички те разполагат със системи за принудително пълнене, като предлагат "висока динамика и нисък разход на гориво".
Сред представените двигатели впечатление правят компактните бензинови двигатели 1.0 TCI (Turbocharger Intercooler) и 1.2 T-GDI (Turbo Gasoline Direct Injection). Информацията е ограничена, но за по-малкия от тях се знае, че разполага с алуминиев блок и генерира 106 к.с. и 140 Нм.
Освен тези два двигателя, които трябва да се появят на пазара съвсем скоро, корейците показаха още няколко. Това са бензиновите Gamma 1.6 T-GDI, Nu 2.0 CVVL и Theta 2.0 T-GDI, както и дизеловите U2 1.1 WGT и R 2.0. За втория дизелов агрегат се посочва, че покрива нормите на стандартна Евро 6.
Заедно с новите двигатели, беше представена и нова вариаторна трансмисия (CVT), предназначена за Kappa двигатели на компанията.
Корейците посочват, че ще предлагат различни двигатели на различните пазари. Те ще са настроени според предпочитанията и климата на съответните страни. Плановете предвиждат да бъдат пуснати серия от T-GDI двигатели на пазарите на САЩ и Китай, както и да бъдат разработени агрегати, работещи с различни горива, като етанол например.
В момента корейците предлагат два бензинови турбо-двигателя с диретно впръскване на горивото - 1.6 T-GDI и 2.0 T-GDI.