IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi възражда една легенда

Германците подготвят нова версия на модела Sport quattro

Audi възражда една легенда

Ръководството на Audi планира да възроди легендарния модел Sport quattro, разкриха германски журналисти. Към момента приемникът на известната от миналото машина носи вътрешнокорпоративното название Q35. То никак не е случайно, тъй като през 2015 г. се навършват 35 години от пускането на първия автомобил на Audi с името Quatro.
Audi възражда една легенда
По предварителна информация приемникът на модела Sport quattro ще разполага с 2.5 литров, 5-цилиндров бензинов двигател с мощност 380 к.с. и робитизирана скоростна кутия S tronic с двойно сцепление.

Благодарение на използването на леки материали, в това число и карбон, теглото на спортната кола ще бъде под 1300 кг. От 0 до 100 км/ч машината ще ускорява за 4 секунди.

В моделния ред на концерна от Инголщад новото Аudi Sport quattro ще заеме място между най-високата версия на ТТ (цена в Европа 63 000 евро) и най-достъпната модификация на суперколата R8 (115 000 евро). Новият модел ще има различен дизайн, за да може да бъде избегната вътрешната конкуренция с Porsche.

Очаква се машината да бъде в стила на показания на изложението в Париж през 2010 г. прототип quarto (на снимката). Новият модел ще получи нови светлини, огромни въздухозаборници, практически плосък покрив и 20-инчови джанти.

В Audi се надяват да продават около 10 000 бройки от модела, като определят BMW M3 и Mercedes-Benz C-class за свои основни конкуренти.

Първото Audi quarto се появи през 1980 г. и направи фурор в световния рали-шампионат (WRC), където спечели 2 титли. По-късно quarto бе добавено към името на всички модели със задвижване и на четирите колела, произведени от концерна.
Audi възражда една легенда
Audi възражда една легенда

Тагове: quattro
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не мога да ви разбера?!?!? За какви корени говорите при Ауди? Че то няма период от 20 години в историята да са били на един собственик!
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ooox banda bedni zlolbarcheta govorqt za neshta koyto vijdat samo na kartinki... komici
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    И на мен ми се ще да изкарат рали звяр, а не паркетен лъв, но това е ситуацията. И не само ВАГ правят така, за пример се сещам за Ланчия Делта.Но компаниите се съобразяват с това, което хората с пари искат, а не това, което ние искаме. Явно и западните ***, подобно на нашите предпочитат Х6 вместо истински джип и това вместо рали звяр
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стефане, аз не ги сравнявам, това правят от Ауди ... явно толкова разбират от автомобилостроене в днешно време... Между старият звяр от Б група и новия паркетен " лъв " няма да има нищо общо освен името. Поредният дръгел за псевдо богаташчета ! Със здраве да си го карат (ако стигне до производство). Пък другите ще намерим истински легенди, които да караме.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    хаха к'ъв шарад бе,к'во дайхатцу това старото куатро знаеш ли колко коня е,хахах смотан
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    За обема на двигателя наистина се обърках, признавам си.Съпоставката между двете е неизбежна, след като едното се води нова версия на другото.Не съм бил фен на Ауди никога, но да смяташ, че Quattro не е легенда е абсурд. Това е един от моделите, които внасят революция и в ралитата, и в цялата индустрия като цяло.Качествата на Годзилата никой не ги оспорва, но да сравняваш рали легенда от група Б със съвременна супер кола говори за това колко разбираш от коли
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стефане стефане къде обясняваш и ти .... Старото легендарното Куатро е 2.2 двигател. Къде напраи съпоставка м/у 2те ? Пък и след като губи титлата от автомобил със задно, едва ли е толкова "легендарно" А после като дойде и С4 забравят от ауди, що е то победа :) Това е купе като на Тойота и Субаро, само дето са позапържили двигателя, та да се похвалят с няква прилична динамика... Ама за тия пари къде къде по динамични и добри авт. има. Годзилата например, та и куп още други.
  • #10
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    много си зле ренде,средната мощност на японските е колкото на 3-цилиндровите немски хахаха
  • #9
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    Quattro е легенда във WRC. То поставя началото на група Б, която едва ли има смисъл да обяснявам какво представлява. То е с 2,5 литров 5 цил двигател и такъв трябва да бъде и наследникът му. Но вижте двете коли - къде са ръбестите форми, високият покрив отзад, квадратните фарове? Ауди Quattro е разпознаваемо с дизайна си, дизайна на новото трябва да бъде подобен, а не съвременен. Когато се прави кола в чест на легенда тя трябва да прилича на легендата, а не да следва съвременните тенденции
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Абсолютно ренде ( преди 11 години )
    Оооо колко си ***!!! На японските дръгели/това за мен не са коли/ средната мощност е доста под тази на немските .Знам ,че Приус ви е гордостта и не може да я мерим с ес клас,Лоринзър,АМГ ,ем пауър ,ер ес сериите на Ауди и РУФ и Техарт на Порше ....скромни са немците.