IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американец погреба колата си с почести

Honda Civic бе изпратена подобаващо след повече от 30 години вярна служба

Американец погреба колата си с почести

Необичайно погребение се състоя неотдавна в Ню Йорк. Американец изпрати в последния си път своя автомобил, който му е служил вярно повече от 30 години.

Любопитното е, че колата, макар и с окаян външен вид, била все още в движение. А нейният собственик е категоричен, че толкава е бил привързан към нея, че още дълго време няма да се замисли за нова.
Американец погреба колата си с почести
Историята започва преди 31 години, когато жителят на Ню Йорк Гари Ейтлинт си купува чисто нов Civic. Той до такава степен се влюбва в него, че дори му дава име – Блюи (Bluey), тъй като по това време автомобилът е бил боядисан в синьо. От този момент двамата са нераздели, като преживяват доста неща заедно. Най-страшното от тях е през 1992 г., когато по време на улични безредици в града, колата е обърната и сериозно изпочупена.
Американец погреба колата си с почести
За целия този период машината изминава 170 000 мили (около 270 000 км), като по-голямата част от тях са навъртяни по улиците на Ню Йорк.

След 31 години вярна служба Ейтлинг решава да погребе автомобила, който вече става опасен, тъй като почти цялата му каросерия е изгнила. Гари, който е музикант по професия организира пищна траурна церемония. Почти целият квартал се събира, за да изпрати Блюи в последният й път. Дори тогава колата не подвежда своя собственик, като се движи на собствен ход.
Американец погреба колата си с почести

Тагове: honda civic
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам за какви прегледи става на въпрос в Германия, но моята кола като ми я докараха от там, определено прегледа в КАТ не можа да го мине. Много проблемни задни спирачки, светлини и ръчна. А колата си беше в движение.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    EmpEroR ( преди 11 години )
    Като гледам тази скраб без регистрационни табели на снимките горе, не ми се вярва до вчера да е била в движение. А колкото до 30-годишните автомобили не е важно колко си немски или японски, а как се поддържа. И айде стига вече с това по-по-най! При всеки производител има черни овце.
  • #14
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нещо не виждам в БГ по улиците 30 годишни немски коли! Тоест производство 1982г. Нещо 123-ките на Мерц изчезнаха яко дим- изгниха. БМВ 3-ки от 82-ра изобщо не съществуват отдавна- изгниха. Алуди 80-ки от 82-ра не съществуват- изгниха. Фиеста, Ескорт от 82-ра не съществува- изгниха. Къде са колите на 30 години в БГ? Като си говорите митове, поне се огледайте.
  • #13
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За простоватите немски фенчета обясниение- Казват ,че по улиците имало 20 годишни немски коли в България. Ама много ясно бе простовати немски фенчета - след падането на комунизма в БГ се навнесоха немски кочини,защото нямаха мито. Докато японските бяха натоварени с допълнително мито. Ама как това да го знае човек,който кара Гоуф! Иначе в САЩ,Австралия,Канада и т.н. е пълно само с японски коли- стари и нови. 30 годишни и 3 годишни! Най-здравата кола е японската!
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За Австрия не знам, но за Германия си в огромна да не кажа гигантска грешка. Там прегледа се извършва от ТЮВ и няма никакви мизерни гаражчета. И е по-вероятно камила да мине през иглени уши отколкото неизправна кола да мине технически преглед. Между другото тех.преглед в Германия няма нищо общо с Българския, тества се всичко като нормите са доста високи. Само за пример ще ти кажа,че ако ТЮВ направи тех.преглед на колите в БГ най-много 20% от автомобилите в страната ни да минат прегледа.
  • #11
    21 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 11 години )
    По Гръцко е фраш с 30 и на горе годишни японски коли, които изглеждат доста нормално. Но там няма влага, няма зима и колите не гният.Мои познати в канада Ленд Крузъра им заприлича на тази Хонда за 6 години, ама там има здрава зима и се хвърля много химия. Така че разни обобщения на умници по-долу са само признак за супер невежество.А иначе човека си е направил шоу, за да влезе по вестниците, не за друго.
  • #10
    19 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 11 години )
    Ако беше толкова привързан към колкота си, то тя нямаше да е в такова състояние.
  • #9
    20 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз японска кола на 30 години в България не съм виждал. Виждал съм кадети,алфи,рена,фиатчета,голфчета 1,костенурки,най-стария пасат ,всички руски и т.н но японска на 30 год не съм виждал през 2012.
  • #8
    11 rate up comment 14 rate down comment
    бб ( преди 11 години )
    Облъчените японски фенове за които японската техника е най-фина, а японските коли са с несравнимо качество и здравина и издържливост да погледнат първата снимка! И следващия път като започнат пак да пеят песни за несравнимото японско качество и здравина да си я спомнят тази снимка! Уважавам Хонда, но истината е, че тогава преди 30г не само Опел правеха ръждиви коли. Един приятел преди време имаше Дайхацу. Горе-долу в такъв вид беше - ръжда навсякъде.
  • #7
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На съседа дванайстака е 1976г. и още е в движение. И изглежда в много по-добро състояние от този Сивик. Всяка събота и неделя запрашва с него на вилата си.