IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Tourneo концепт дебютира в Женева

Машината е с редица иновации и усъвършенстван 2.2-литров дизелов мотор

Ford Tourneo концепт дебютира в Женева


Нов концептуален автомобил Ford Tourneo ще направи световния си дебют на автомобилното изложение в Женева през следващия месец.

Машината е с изцяло нов дизайн на интериора с кокпит, ориентиран към водача и луксозно, напълно тапицирано купе, в което акустиката и висококачествените материали са част от интериора. Задните седалки са с напълно нов дизайн, който позволява лесното им сгъване в няколко конфигурации или демонтажа им. По този начин интериорът може лесно да бъде променян в зависимост от целите - за бизнес или удоволствие.

Концептуалният автомобил е допълнително подобрен чрез множество стилни детайли - от хромираната предна решетка и предните LED светлини до 18-инчовите алуминиеви джанти. Концепцията показва още редица иновации. Сред тях са ECOnetic  - модерните технологии на Ford за по-ниски СО2 емисии, които включват включват автоматична start-stop система и интелигентно регенеративно зареждане. Машината разполага и със система SYNC с гласово управление. Тя служи за свързване в колата - позволява мобилните телефони и музикалните устройства да бъдат свързани с автомобила и управлявани само чрез глас. Освен това системата позволява свързване с телефона за спешна помощ.

Ford Tourneo концепт разполага също така с модерна система за безопасност, включваща предни - за водача и пътника до него, и странични въздушни възглавници и въздушни завеси, а също така и камера за задно виждане, чийто дисплей е интегриран в огледалото за задно виждане. Машината разполага още със системата за спазване на лентата на движение, която изпраща предупреждение на водача при неволно напускане на лентата или при индикация за умора у шофьора. 

Освен това концептуалният автомобил е задвижван от усъвършенствания 2.2-литров дизелов Duratorq TDCi двигател на Ford със 155 к.с. Той ще се предлага и в още два варианта на мощност - 100 к.с. и 125 к.с. Всички те са съчетани с 6-степенна механична скоростна кутия и предно предаване.

Моделната гама ще включва избор от модификации на каросерията и два вида междуосие (къса и дълга база), осигурявайки при необходимост възможност за товарене на повече багаж или стоки.  Ford ще представи по-големи и по-високи Transit-и с повече полезен товар по-късно тази година. Тези модели ще се предлагат глобално, включително и в Северна Америка и ще включват и задно предаване.

Тагове: ford tourneo
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    10 години къде? Ако се вгледаш по нашите пътища, да. Тук и 30 години не са проблем.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Тойота и Хюндай не ги слагам в пазара, на лекотоварни, тъй като не са чак толкова популярни.
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Относно споровете, че Форда бил бус на годината мога да кажа, подобното и за другите марки. Малко на майтап, но имам чувството, че маркетинговите специалисти се следят помежду си и пускат новия си модел точно тогава, когато никой от конглокентите не възнамерява да го прави.Да подчертая, че производителите на бусове са:Форд, Ивеко, Фиат/ПСА, Рено, VW/Мерцедес. Имайки предвид, че експлоатационният цикъл на един модел бус е по-дълъг в сравнение с този на автомобилите към 10 г. сметката излиза
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Айде да се похваля и аз. За първи път харесах Форд, след като ме возиха няколко пъти в един Транзит през 1996 година. Оня го караше като побъркан из Варна. Настръхваше ми косата :P Та тогава ми направи впечатление много добрата возия и бързото ускорение. Казах си, ей това ми трябва за бизнес.
  • #23
    4 rate up comment 3 rate down comment
    AZ ( преди 12 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_TransitЗа тъпака ,който не знае за продажбите на Транзит.
  • #22
    12 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Бре като мразите всичко, включително Форд, защо се излагате?!Форд Транзит е основоположник на този тип автомобили. Преди него е имало само камиони и коли. От близо 50 г. е нарицателно за ван и почти през цялото време е бил пазарен лидер в Европа, включително в момента.Ами като не знаете - питайте google, wikipedia и пр., вместо да се излагате.Апропо, автомобилът изглежда уникално като за работен ван. По нищо вече не отстъпва на лека кола като комфорт, дизайн и оборудване. Браво.
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "..сигурно не се е качвал", да ама друг път, работя в фирма която има 5 транзита 3 поколения!! Имали сме и Пежо, Ивеко .. Ще ти кажа фен на друга марка, без да те наричам "***", "***", просто не е нужна конкретика в този случай. А дебилните изводи си ги спести за себе си!
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    .:)) ( преди 12 години )
    Джапанките яко изтрещяхте:) Преди 10 години ясно, ама сега къде са.
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    До колкото знам Форд Транзит е Бус а не миниван ! :)) и това тук на снимките също ми прилича на бус но с комфорта и излъчването на миниван :))) Определно този концептуален Бус на форд Впечатлява ! :)) Браво !! Достоен наследник на Транзит който винаги е бил много-добърo и популярно работно возило в Европа :)
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    За ....дето пита къде са тойотките да напише в търсачката:Toyota Alphard и ще разбере къде са!Ето да види преди 10 г.какво са правели хората:http://***.productioncars.com/gallery.php?car=17359&make=Toyota&model=Alphard