Ford Fiesta на 12-то място при 9 годишните. Язък, дето продадох оная Фиеста от 2006 година. Нямаше чупене. Така като гледам класацията, задните места вече се окупират от Хюндай и КИА. Всяко чудо за 3 дни, както казваха древните траки.
Много добра информация, направена на база застрахователните събития за посочените коли. Коефициента (ако не греша) беше среден брой разваляния за дадения период. Т.е. някой коли като нови дават един-два дефекта но после нямат разваляне. А други до 5-6 година са перфектни, но после грохват и не стават за нищо. Имаше и статистики на първи сериозни проблеми и първи дребни проблеми и т.н.
И ти какво каза не ти е ясно изобщо.Грозни били и ускорявали.Знаеш ли колко модела на бмв и мерцедес са връщани в сервизните центрове за отстраняване на фабрични дефекти. Земи покарай малко повече коли, от тия дето тати ти дава и тогава говори.
Нещо не вдявамкаква точно е тази класациянапример порше 911 до 3 години е на 11 место след това до 5 на 12 местои след 7 и 12 години е на първо место по надежносткакво излиза, че се чупи пурвите 3 години ама след това вече не ????как требе да се тълвувакви са тия простотии ????
От всички автомобили след 11 им година,си струва да запазиж само Поршето 911 в гаража и да го караш колкото ти държи живота,и след 20,30,50 години пак ще си е Порше 911 а и хубавите жени не ги интересува на колко години ти е поршето
Нормално е евтините трошьоти да се продават повече от немските марки! Все едно да се продават повече порции калмари в скъп ресторент от чизбургери в макдоналдс. Тойотките са екстра - евтинки, грозни, не ти пука ако ги ужулиш или удариш, но с един малък проблем - от време на време ускоряват до дупка и може да убият някой.. но все пак не може човек да иска всичко, особено на тяхната ниска цена!