IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Цените на ловешките автомобили

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас.

Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км.

Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС.

Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други.

Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов.


Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. 

По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н.

Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.

Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.

До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност.

 

0 от 500
  • #69
    36 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не са нито евтини,както ги рекламираха,нито икономични ,както всички знаем.Но предпочитам прятели китайски джип ,отколкото Лада Нива за 17000лв.,надявам се сте съгласни.Колкото до плюсовете и минусите им вижте реални мнения от инженери на руския сайт ***.zr.ru
  • #68
    45 rate up comment 19 rate down comment
    Радой ( преди 12 години )
    Тия нацяло са откачили-Дачия в румъния свали цените на 50145 евро за базов модел логан амбианс а ако върнеш старата си кола жената става 3300 евро за чисто нова-всичко се субсидира по някяква програма а в Ловеч 16000 лв за китайски леген-не мерси
  • #67
    23 rate up comment 8 rate down comment
    gosho stenata ( преди 12 години )
    xasxaxa ne stiga che sa jalki imitacii i kopiq na dizayna, che i skupi na vsichkoto otgore - aide sugrajdani - teglete krediti - neka napulnim falshivata ni durjava s otgovarqshti na standarta i koli...
  • #66
    27 rate up comment 9 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 12 години )
    коли - мечтихахаха
  • #65
    27 rate up comment 15 rate down comment
    anonimen 101 ( преди 12 години )
    -Кой в България взима 1200-1300 евро? -кажете ми! Отивам веднага там!- Този завод е поредната измама, организирана от Бсп(БКП) и техните подставени лица за да заблуждават, всеки който им "ВЯРВА"!
  • #64
    36 rate up comment 9 rate down comment
    anonimen 101 ( преди 12 години )
    В Италия също сглобяват китайски коли .Но и цената в Италия е като в БГ -8000 евро .А и има отстъпки .Как става този номер ,като един работник в Италия струва поне 3000 евро на месец .От кога и българите са на чисти заплати от по 1200-1300 евро ?А разхода е поне 10 на градск ,това пък какво е ,аз съм с 2 литра бензин и 150 коня двигател и моя е толковаСамо ,че съм с комби .Защо не вземат свестен двигател ,това е градска кола а не танк. -Съгласен съм с вас само до някъде.
  • #63
    45 rate up comment 11 rate down comment
    anonimen 101 ( преди 12 години )
    -Ако това са цените на "тези" автомобили, то въпросната фирма производител я чака само едно- панахида !
  • #62
    46 rate up comment 8 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Ще има да си мечтаеш за седем на сто средно. 7.3 л/100 км е разход наистина от миналия век. Прибави още литър реален разход и се получава нещо изумително за нов автомобил, струващ толкова пари. Само примерче - Сузуки Суифт е със среден разход 4.9 л/100 км и подобна мощност. И на теб ако ти се струват нормални 10 л/100 км, за хората, предпочели тази кола за нова, не са.
  • #61
    26 rate up comment 11 rate down comment
    аа ( преди 12 години )
    Забелязах, по-долу много хора да се възмущават от разхода на гориво на малката кола. Според мен, ако във спецификацийте са дали реален разход( градско със задръствания тн, тестван в реални условия)7л/100км не изглежда страшно много. Разбира се ладите в смесен горят около 10,11/100км до колкото знам, което всъшност не се отдалечава особено от 7/100 ако е в смесен цикъл, изчислено в лаборатория...
  • #60
    32 rate up comment 13 rate down comment
    Реф ( преди 12 години )
    Пичове, смело цъкате минусите, ама като не сте наясно каква е структурата на един нормален автомобилен завод, прочетете малко преди да го направите. От 2000 човека колко да е състава на неизграждащите автомобили? 1000 ли? :) Само ще ви кажа, че от завод със служители 6000 човека се вади нова кола на всеки 53 секунди. Може малко да посмятаме колко трябва да изкарват тези 2000 в БГ, дори с отчитане на човешкия фактор и други условности. Пък пак може да цъкате минуси. ;)