Вход   Регистрация

52% от американците биха пробвали китайска кола

52% от американците биха пробвали китайска кола
 

Как стоят нещата у нас?

Преди повече от две десетилетия, японски, корейски и немски автопроизводители стартираха атаката си на американския автомобилен пазар. Първоначално приеманите с недоверие вносни коли, набраха огромна популярност през годините, превръщайки се най-продаваните в страната.

Анализатори прогнозират, че предстои нова атака на американския пазар, този път предприета от китайски и индийски автомобилни компании. Тези прогнози накараха GfK да направи проучване, за да разбере дали американците са склонни да сменят японското, корейското, немското или американското си возило за китайско или индийско.

Резултатите от анкетата на GfK показват, че едва 38% от американците са склонни да закупят китайска кола, а 30% от тях - индийска. Все пак 52% от анкетираните са заявили, че биха изпробвали китайска кола, а 41% от тях - индийска.

Това се отнася за по-младите американци, родени след 1970 година. По-възрастните почти напълно отричат автомобилите с китайски или индийски корени. Едва 29% от тях заявяват, че биха се поинтересували от китайски автомобил и 22% - от индийски.

Как обаче стоят нещата у нас, бихте ли си купили китайска кола? Тъй като GfK не представя проучване за българския пазар, ние решихме да направим такова, чрез анкета. Тя е на началната страница
Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 16 )

Напиши коментар Влез

от: КБ ( преди 5 години )

Общото е, че китайците изнасят производството си в други страни, както правят всички автопроизводители. А ние сме една от тях. Тук ще се правят автомобили за Европа и много ще зависи и от нас.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 години )

Само не схванах какво общо имат българите с китайскито автомобилостроене като цяло!?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: КБ ( преди 5 години )

Хората може да се учат, ама ние, българите, не :) За да се прави нещо качествено, трябват квалифицирани кадри, добри заплати и съзнание, че работата трябва да се върши качествено. Шуробадженащината трябва да изчезне и тогава да претендираме, че китайско-българските коли могат да бъдат качествени. Иначе и японците да дойдат, ще ги провалим с нашия начин и разбиране за работа.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 5 години )

Всеки сам решава! Какъв е проблема да караш такъв автомобил. Хората се учат. Преди години по същия начин се говореше и за японските и корейските коли, но към днешна дата се продават в пъти повече от доста европейсти модели ,а пок не отстъпват по нищо. Сигурен съм ,че ще се наложат ако заложат на конглокентна цена.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: меган рс 250 ( преди 5 години )

гоуфа е за село,особено gti....
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 години )

Ако гришата наистина ги дава толкова скъпо няма да ги бъде... алтернативната китайска трябва да струва нова 8 хиляди лева за да върви при положение че най-евтината в този клас - тойота айго върви за 16 хил с ддс
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: КБ ( преди 5 години )

Всичко на хартия е добре, но реалноста е различна. Най-малкият дериват на Ярис, който ще се произвежда в БГ, струва 15-16 бона. Не знам да има мазохист, който би се примирил с това, вместо да ползва колата си, да губи нерви по сервизите още повече, че и работниците в сервизите трябва да се обучават на тоя етап. И какво правим, като задната врата не се затвори, а сме на стотици километри от дома? Не, благодаря! Не ми трябва такава скъпа китайска кола. За 2-3000 лева отгоре, вземаш качествен автомобил с 5 години гаранция, най-необходимото оборудване и почти същата месечна вноска, ако се вземе на изплащане. Обаче има и друго, което ще направи скъпият автомобил по-евтин. След 5 години, когато решиш да го продадеш, цената му ще е много по-висока от тоя китайски ***, който не се знае, дали ще успее да мине и 100 000 км, без тотално да се разруши. Освен това, с нормален автомобил за 5 години ще посещаваш сервиза главно за обслужване, докато с тая китайска кола не ми се мисли. Е, сигурно ще се намерят балъци, които ще си вземат тия возила, но всеки решава сам за себе си. За мен те са на нереално висока цена още повече, че се произвеждат тук, няма транспортни разходи, има евтина работна ръка и нискокачествени материали. Откъде извадиха тия 15000 цена? Май на Гришата му се иска доста бързо да си увеличи богатството, докато хората не са разбрали все още, какви боклуци произвежда.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 10  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 5 години )

Става само ако е на китайска ЦЕНА Тоест реплика на Матиз за 5000 ЛЕВА и поне 3 год гаранция или 150 000 км
Ще е по добро от западна трошка на 7-8 или 10 год каквито са масовите коли в БГ
А и влизах в китайски джип ,не е върха но за смешните суми на който го продават е добре
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: M.У. ( преди 5 години )

И аз искам едно ново китайско волво, не само да го пробвам,а ми и да си го купя.
И без друго 80% от нещата, които ползвам всеки ден са произведени там, що да не им караме и колите?
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: КБ ( преди 5 години )

@dd, аз преди 2-3 дена писах в една друга тема за моите впечатления от китайско-българските автомобили. Не съм сядал в тях, но това, което видях, бе достатъчно. Задната врата на най-малкия модел трака като руска кола от седемдесетте и дори не можа да се затвори след няколко опита. Пълна трагедия е качеството на изработка на тоя етап. Който купи тоя автомобил и пет години гаранция няма да го успокоят, защото предричам, че 20 % от времето, тоя автомобил ще прекарва в сервизите.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 5 години )

Айде пак пишете за гоуф и никакво внимание не обръщате на статията. Евалата, рядко сте ми умнички :))
Отговори
 
+9
 

Положителни: 11  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 5 години )

Има разлика между това да изпробваш китайска кола и това дали ще си я купиш... така че анкетата е малко неудачна и ми се струва че резултата ще е под 1/4 биха купили...
Отговори
 
+17
 

Положителни: 18  Отрицателни: 1

от: уески ( преди 5 години )

ас си бих купил BMW напраено у китай
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: dd ( преди 5 години )

На автосалона седнах в 2 модела на Great Wall. И двата могат да бъдат описани с една дума - ТРАГЕДИЯ. То бива скърцане и евтини пластмаци ама това минава всички граници. Даже скоростния лост не вървеше плавно, а стържеше :)))
Отговори
 
+11
 

Положителни: 17  Отрицателни: 6

от: M. ( преди 5 години )

аз бих сменил за гоуем гоуф... да возим и родата иначе НЕ....
Отговори
 
  0
 

Положителни: 8  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 5 години )

Не заменяме Гоуфу с нищоооооооооо
Отговори
 
+1
 

Положителни: 11  Отрицателни: 10


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising