Вход   Регистрация

Infiniti JX отпред

Infiniti JX отпред
 

Тийзър №4 показва повече.

Infiniti разпространи ново изображение на своя бъдещ 7-местен кросоувър. Докато тийзър 1, 2 и 3 не показаха много, четвъртият разкрива напълно предната част на JX.

Возилото определено изглежда по-стилно и по-голямо от QX, взимайки елементи от дизайнерския език на чисто новия седан Infiniti M.

Очаквайте още подобни материали от японците, до средата на август, когато концептът Infiniti JX ще бъде официално представен на фестивала Pebble Beach Concours d'Elegance в Калифорния.

Серийният модел ще видим на изложението в Лос Анджелис, а продажбите трябва да стартират през пролетта на 2012 година.

Още за Infiniti JX
Реклама  


Купи Infiniti

  • Infiniti M 30GT PREMIUM

    29900 лв.

    дата на произв. - август , 2011 г., пробег - 131000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Infiniti M 3.5h GT

    34900 лв.

    дата на произв. - април , 2013 г., пробег - 111200, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Infiniti Q 50d

    19900 EUR

    дата на произв. - юли , 2014 г., пробег - 49779, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Infiniti M 37S

    29900 лв.

    дата на произв. - август , 2010 г., пробег - 64717, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Infiniti M

    53000 лв.

    дата на произв. - юни , 2013 г., пробег - 40000, С.к - Автоматична, цвят - Бял

  • Infiniti Q 50 Premium

    38900 лв.

    дата на произв. - ноември , 2014 г., пробег - 70000, С.к - Автоматична, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 17 )

Напиши коментар Влез

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Но все пак като си толкова ербап, прочети първите ми постове във всяка една тема да видим, за какво пиша. Никога не съм писал първо за Фиеста. Това става на много по-късен етап, когато се намесят разни *** и миризми. Винаги съм коментирал автомобилът, за който се говори. Уважавам всички марки, за разлика от теб вероятно, но това не ми пречи да карам една, точно определена. Нямам гараж, за да си позволявам волности с Лексуси, БМВ-та или Мерцедеси.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 0  Отрицателни: 8

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
И аз ако спамя, след като давам мнението си за дизайнът на Инфинити, ти какво правиш като ми отговаряш? В някой твой пост да има и думичка по темата?
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 0  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Абе и на мен ми писна да чета коментари за *** и миризми, но това е положението. Като не ти изнася, не чети моите постове. А и аз далеч не пиша във всички теми. Какво да ти напиша? Колко добра кола е Майбах ли? Това всички знаят. Безинтересно е. *** я тая Фиеста. Това е скапан автомобил. Дори една Дачия Логан върви поне със 180 и то нагоре по баира. Да не говорим за татамобилите. Те направо не се виждат по магистралата, с каквато и скорост да се движат. Направо СТЕЛТ технология.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 0  Отрицателни: 8

от: До бъчваря ( преди 6 години )

Стига спами с твоята фиеста бе, бъчвар. В почти всяка тема четем в коментарите за твоята фиеста, която явно е по- луксозна от Майбах и по-бърза от Бугати. Като си й такъв маняк направи си сайт/блок и пиши колкото ти душа иска. То днес поне 80 % от колите по магистралата нямат проблем да вдигнат 180. А да тръгнеш да ровиш за фотоапарат да снимаш колко си вдигнал докато караш със 190 км в час......хм, не знам това как да го нарека и ще си спестя определенията. Дано не съм до теб на магистралата.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 8

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
прав си за Инфинитито, но се заядохте с това, което казах в първия си пост. А го казах, защото пред очите ми минаха доста плажни автомобили, включително инфинитита и лексуси, та си създадох прясно впечатление от сравнението на десетки марки, струпани на едно място. А за Волвото мисля, че дизелът просто се тормози при високи обороти. А 11 сек до 100 км/ч постижение на Дъстър със слабия мотор.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 0  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
така де, извинявайте, имах предвид мотора d5 2,4 turbo dizel
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 0  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
добавка към долното- ако волвото е било със скапаното моторчр 2,5 турбо дизелче- нормално да го поядеш, през далечната 2003 с едно клио 1,2 редовно наказвах един пич с едно с60 със същия мотор, но все пак над определена скорост големия обем си казва думата
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 0  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
тоя с тая фиеста се насра вече- къде и видя мястото до инфинити не мога да и обясня
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 2  Отрицателни: 8

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Пета е повишаваща за повечето малки автомобили. Старата ми Фиеста бе ограничена на 6500 об/мин, а тая на 6300 об/мин. На четвърта предавка също може да развие максималната си скорост, а пета дава още малко, ако има баир надолу. Изчислявал съм, че 1.25 литровата Фиеста ако развие 6500 об/мин, би трябвало да развие 210 км/ч-толкова, колкото пишеше на километража и. Но има и друго. Скоростомерите лъжат така, че махни 7-20 км/ч ,за различните марки автомобили, при максимална скорост и ще получиш реалните.
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 1  Отрицателни: 10

от: t.t. ( преди 6 години )

Покажи Коментара
hah ko sa punite tuka e az sus moita durta astra 1.8m 19 godi6na na 4-TA SKOROST VDIGAM 190 NA 5500 OBOROTA A PREKUSVA4A E NA 6300 POVTARQM NA 4ETVURTA 5 NE IGRAI ,
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
И още нещо. дават му ускорение до 100 км/ч за 11 секунди, но никъде не се споменава, за колко ускорява след 120 до максималната си скорост. Фиестата по каталог и дават до 100 км/ч за 12.2 секунди, а АБ твърдят, че го прави за 11.7. Тогава какво се чудиш, че по-леката и с по-малко челно съпротивление малка кола може да се сравнява с тежкия SUV след 120 км/ч? Още повече, че пета предавка на Фиестата е къса. както виждаш, 5000 об/мин при 180 км/ч. Ако има баир надолу, вдига и повече, както направих и днес. Волвото обаче е ограничено. Ограничава го не само електронният ограничител, а и челното съпротивление и тия мижави 185 к.с. Не могат да се справят нито с теглото, нито с въздушното съпротивление. Ама се чудя, кой собственик на Волво ще търпи Фиеста в огледалата си и няма да настъпи педала? Настъпи го, ама толкова си може горкия SUV.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 1  Отрицателни: 14

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
ей сега ще ти пусна една снимка с километража. Бях пуснал педала, след като стигна 190, но се сетих за Фотоапарата. Хванах го да снимам, но както ти казах, в далечината се появи кола в аварийната и успях да снимам на 180 км/ч. Ако казваш, че лъжа за 190, виж разхода на бордовия, който е 9.9 на сто при тая скорост. Нали зацепваш, че няма как да гори толкова, ако не съм отпуснал педала на газта?

http://store.picbg.net/pubpic/9F/71/00ab2c7819ef9f71.JPG
Отговори
 
 -11
 

Положителни: 1  Отрицателни: 12

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Определено ускоряваше, а дали е натиснал докрай, няма как да ти кажа. ускоряваше, защото ме засече едно фургонче пред мен, като караше влява. Аз набих спирачки, другия се дръпна, а Волвото бе зад мен. Тогава изпревари и двама ни, а аз реших да тръгна след него. та така, той ускоряваше, а аз го застигах. До 180. До там беше. Може и да не се е пънел, но аз съм доволен от Фиестата. По километраж с наклон стигна 190, но докато взема фотоапарата, пуснах малко газта и я снимах на 180. След това се появи някакъв в аварийната лента и рекох, да не са ченгета, та затова и намалих. Няма значение, дали е давал газ или не. Просто Фиестата е само 96 коня, но си върви много добре и почти няма баир, на който темпоматът да се затруднява на 5-та предавка. Изобщо не ме интересува, колко върви това Волво. Вероятно е ограничено на 200, тъй като повечето големи SUV са ограничени или на 200 или на 220. Но лесно може да се разбере, като се погледне информацията за марките в Аутомедия. Иначе, това за Волвото го казах като шега. А ето ти и линк към дизелакът на Волво:



http://www.automedia.bg/catalog/car_84/model_531/cartech_19866/



Както виждаш, максималната му скорост е 195 км/ч така, че е напълно нормално поради голямото челно съпротивление, тоя дизел да издъхва при високи скорости и Фиестата да го застига при ускорение. Друг е въпросът, че той може да вдигне още, а аз на 180-190 издъхвам. Все пак това са само 96 коня. Но честно да ти кажа, тая Фиеста ускорява доста по-бързо от старата при скорости над 120 км/ч. Старата не я търси след 130. До 160 беше цяла вечност за тия 75 коня и 1.25 литровото моторче. А и теглото и е по-голямо с 40 кг от сегашната ми 1.4 литрова Фиеста. Аз ти говоря факти, а ти бързаш да ми лепваш минуси.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 2  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 6 години )

Бъчвар,я кажи как издъхна тва Волво преди 180!Ти изобщо сигурен ли си,че сте се гонили двамата?На мен ми се струва,че човека си е карал най-спокойно,а ти с твоята въшка си му правил само вятър,мислейки си сега, само как си го отвял преди 180.Хахаха,кефиш ме с твоята фиестичка.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 15  Отрицателни: 9

от: бъчваря ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Тая изглежда добре от тийзъра, според мен. Днес зърнах и едно Инфинити ( SUV) с чудесен цвят, но като цяло нищо особено, макар да е над средното ниво по красота в моите очи ;) Днес ми бе денят за преглед на наличния автомобилен дизайн по нашите пътища. Захапах се и с едно Волво XC90 на магистралата, но горкото издъхна преди 180 км/ч. Да не и се надяваш на тая Фиеста :P Горкичкото ускоряваше, но явно бе със слаб мотор.
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 2  Отрицателни: 18

от: 187 ( преди 6 години )

до ахахахаха - не казвай хоп преди да си скочил ;), дай да му видиме и профила и гъзъ ;)
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 10

от: АХАХахАХАХ ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Колко е грозноооооо ЙЕСССС С това бацета няма как да реализирате големи продажби ... отвратително е
Отговори
 
 -19
 

Положителни: 6  Отрицателни: 25


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising