IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?

Собствениците на Skoda във Великобритания са най-доволни от своите автомобили.

Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?
Това показва класацията на списание Which? Car. Skoda Yeti, Superb комби, от предходното Superb от ново поколение влизат в 10-те автомобила от които собствениците им са най-доволни.
 
Изследването е обхванало 50 хиляди собственици на автомобили, които отговарят колко доволни са от автомобилите си и дали биха ги препоръчали на приятел.
 
Toyota Yaris Verso е на първо място в предпочитанията, като е получила 97.7% задоволството от собствениците си. На второ място е Volkswagen Passat CC, а трети Land Rover Discovery 4. Ето и класацията на десетте най-предпочитани и на десетте най-непредпочитани коли във Великобритания.
 
 
Top 10
1. Toyota Yaris Verso (2000 - 2005) - 97.7%
2. Volkswagen Passat CC (2008 - ) - 96.4%
3. Land Rover Discovery 4 (2010 - ) - 95.7%
4. Skoda Yeti (2009 - ) - 95.4%
5. Honda S2000 (1999 - 2009) - 95.3%
6. Skoda Superb Estate (2010 - ) - 95.2%
7. Mazda MX-5 (1998 - 2005) - 94.5%
8. Toyota Landcruiser (2003 - ) - 94.2%
9. Skoda Superb (2002 - 2008) - 94.2%
10. Skoda Superb (2008 - ) - 94.2%
 
Най-лошите 10
1. Renault Laguna Sport Tourer (2001 - 2008) - 49.4%
2. Peugeot 807 (2002 - 2010) - 51.4%
3. Peugeot 206 CC (2001 - 2007) - 51.7%
4. Citroen C8 (2003 - 2010) - 53.9%
5. Renault Laguna (2001 - 2007) - 57.3%
6. Rover 400/45(1995 - 2005) - 59.5%
7. Peugeot 307 CC (2003 - 2009) - 59.8%
8. Renault Grand Scenic (2003 - 2009) - 59.9%
9. Mercedes CLC Coupe (2008 - ) - 60.2%
10. Mercedes M-Class (1998 - 2004) - 60.8%



0 от 500
  • #100
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Но така е при всички японски коли - евтини пластмаси, които често скърцат. Нямат нищо общо с немското качество.
  • #99
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Все още не съм чел тая статия, само прегледах набързо класирането. Това доказва само едно - бай *** кара КУРници на 120 000 км. СЕАТ-ът е издържал 100 000 км само със смяна на една крушка на номера и то след 80 000 км. Не е турбо, както твърди субаруфенът. А лопат и японските кошници. Вижте брой 45 от 2010 година, където се сравняват Сузуки Суифт, Фиеста и C3. Вижте какво пише за новото Сузуки - пластмасите скърцат и потропват при лоша пътна настилка.
  • #98
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Весо прочете ли цялата стати или нещо избирателно? Май те е домързяло да я прочетеш, а? Весо я кажи коя кола има тате, за да я препоръчаш на приятел?
  • #97
    5 rate up comment 2 rate down comment
    весо ( преди 12 години )
    Разбирам,че те скъсва язвата от злоба,но не мога да ти помогна.Аутобилд са го написали,нищо линчо.Аз само се кефя!
  • #96
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Весо, много мъка има по този свят, ама много. Горките ти родители, може да са свестни хора!
  • #95
    3 rate up comment 4 rate down comment
    весо ( преди 12 години )
    няма нищо мекотяващо,особено зле били вратите.Филтъра за тв. частици редовно бил запушен,което дори и на ористрастните германци се сторило доста прекалено.И той плачел за смяна.Геометриата колкото и да била регулирана,нещастното сеатче трудно следвало глокса.Изобщо роман да напишеш.Това е качеството на Групата,.... ***!Мега *** от Фолксваген.И на края,за капак го класираха на предно място.На това се смях!Имайте предвид,че шкодите са дори по-зле.
  • #94
    4 rate up comment 5 rate down comment
    весо ( преди 12 години )
    Именно!Чета последния АБ и падам от смях!Продължителен тест на Сеат Ибиза и чак се изприщват от безплодни да го изкарат добра кола.Първо износен глаен лагер на диференциала,строшена зъбна предавка в скоростната кутия плюс още някакъв щифт,различен от другия дефект.После съединител за смяна,не само заради феродото,а и защото демпферите за нищо не стават вече.В салона нещата също са плачевни.Склърцало и пукало адски изнервящо,като леген.Установили,че конструктивно в сглобките на пластмасите
  • #93
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Великият Разбирач ( преди 12 години )
    "Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?"Само съвършените автомобили от ФВ Груп!Всичко останало дори не заслужава внимание!
  • #92
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А ето и едно сравнение в DEKRA между Fiesta, Polo и Corsa при автомобили от 100 000 до 150 000 км. Трите модела са едно поколение автомобили, което дава по-реална оценка за истинската надеждност на тия автомобили. http://store.picbg.net/pubpic/FC/EB/d593891808c7fceb.pngКажи ми сега, какво се чупи в тая Фиеста, което да струва 1500 лева?
  • #91
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    triforce, не знама причините Мото Пфое да постъпи така с гаранцията. Преди пак имаше 5 години, но бе по желание и срещу доплащане. Сега просто те задължават да доплатиш 1500 лева. Ами аз не искам! предполагам, причината са корейските глокници, дето тръбят навсякъде за 5 и 7 годишната си гаранция, а нищо не споменават за високите си цени. Ама знаеш ли кое е най-гадното на тая гаранция? Лепнали са ми на задното стъкло един стикер Мото пфое 5 години гаранция", който пречи на видимостта ми назад, особено на дълъг път. Колите зад мен попадат точно зад тоя стикер и нищо не виждам. Каня се да го махна, но ще видим кога. Поне да го бяха сложили на номера, та да не пречи на видимостта. Аз мисля, че когато се дава гаранция, това не трябва да е за сметка на потребителя. Когато един производител дава гаранция, то той трябва да ае сигурен в продукта си. Така обаче излиза, че или Форд не са сигурни в качеството на изработка, или Мото Пфое, както казах, гледат да вземат някой лев от купувача, защото реално предната Фиеста е доста надеждна кола през първите 5 години. Доказва го класацията на TuV при 4-5 годишните автомобили, където старата Фиеста е на 13-то място, Фюжън на 8-мо, а най-добре представилата се кола в тоя клас е Мазда 2 на 6-то място, която си е почти Фиеста. Няма нищо случайно в тая класация, след като и трите модела, изработени върху тая платформа са на челните места. Няма Ярис, няма Поло. Последното, заедно с Корса е след 80-то място, тоест в самото дъно на класацията. Та за мен единствената причина за тая гаранция са точно малкото влизания на Фиести в сервиза. От там печалбата на Мото Пфое спада драстично. А така, счупи се не счупи, ти вземат 1500 лева, което си е сериозна сума за ремонт. Но дори и гаранцията да е 2 години и се повреди нещо по Фиеста, то вероятно това ще е нещо по ел.инсталацията. Да, но смяна на крушка е 27 лева и то, ако отидеш в сервиз, което малко хора правят. Окачването е желязно, доказва го DEKRA с нейната класация за автомобили от 100-150 000 км. Там Фиеста е на трето място след Honda Jaz и Audi A2. А в графата за дефекти по окачването, се мъдрят някакви 4 %, които в сравнение със средните 22 % за класа, са си направо нищо. Сега ми кажи. 1500 лева ли биха стрували ремонтите ми от 3-тата до 5-тата година? Или това е бъркане в джоба на потребителя и пладнешки обир? Нямам нищо против тая гаранция, но нека е по желание или безплатна. В противен случай това е незаконно и подсъдимо. Можеха да скрият нещата, като да кажем при въвеждане на следващ модел увеличат цената без никой да знае, но това е идиотщина!