Вход   Регистрация

Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?

Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?

Собствениците на Skoda във Великобритания са най-доволни от своите автомобили.

Това показва класацията на списание Which? Car. Skoda Yeti, Superb комби, от предходното Superb от ново поколение влизат в 10-те автомобила от които собствениците им са най-доволни.
 
Изследването е обхванало 50 хиляди собственици на автомобили, които отговарят колко доволни са от автомобилите си и дали биха ги препоръчали на приятел.
 
Toyota Yaris Verso е на първо място в предпочитанията, като е получила 97.7% задоволството от собствениците си. На второ място е Volkswagen Passat CC, а трети Land Rover Discovery 4. Ето и класацията на десетте най-предпочитани и на десетте най-непредпочитани коли във Великобритания.
 
 
Top 10
1. Toyota Yaris Verso (2000 - 2005) - 97.7%
2. Volkswagen Passat CC (2008 - ) - 96.4%
3. Land Rover Discovery 4 (2010 - ) - 95.7%
4. Skoda Yeti (2009 - ) - 95.4%
5. Honda S2000 (1999 - 2009) - 95.3%
6. Skoda Superb Estate (2010 - ) - 95.2%
7. Mazda MX-5 (1998 - 2005) - 94.5%
8. Toyota Landcruiser (2003 - ) - 94.2%
9. Skoda Superb (2002 - 2008) - 94.2%
10. Skoda Superb (2008 - ) - 94.2%
 
Най-лошите 10
1. Renault Laguna Sport Tourer (2001 - 2008) - 49.4%
2. Peugeot 807 (2002 - 2010) - 51.4%
3. Peugeot 206 CC (2001 - 2007) - 51.7%
4. Citroen C8 (2003 - 2010) - 53.9%
5. Renault Laguna (2001 - 2007) - 57.3%
6. Rover 400/45(1995 - 2005) - 59.5%
7. Peugeot 307 CC (2003 - 2009) - 59.8%
8. Renault Grand Scenic (2003 - 2009) - 59.9%
9. Mercedes CLC Coupe (2008 - ) - 60.2%
10. Mercedes M-Class (1998 - 2004) - 60.8%


Реклама  


Купи кола

  • Mercedes C220 2.2 CDI

    6100 лв.

    дата на произв. - юни , 2003 г., пробег - 163000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Bmw 530 3.0i

    11 лв.

    дата на произв. - март , 2004 г., пробег - 192812, С.к - Автоматична, цвят - Син

  • Audi A3 2.0FSI

    7600 лв.

    дата на произв. - октомври , 2003 г., пробег - 159000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Chrysler Voyager А.Г.У. Инжекцион

    3000 лв.

    дата на произв. - януари , 1998 г., пробег - 238000, С.к - Ръчна, цвят - Зелен

  • Vw Polo 1.9 SDI

    1900 лв.

    дата на произв. - август , 1998 г., пробег - 207000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Vw Golf 1.9TDI/KLIMA.4X4

    3999 лв.

    дата на произв. - август , 2000 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 120 )

Напиши коментар Влез

от: да ги забранят ( преди 3 години )

марки като рено и пежо трябва да ги подаряват и да разчитат на сервизите и от акциза на горива да правят пари. това не са коли а коптори, особено разочарован от рено лагуна, рено меган (палят се с карти, а пластмасата скърца и бутона ше се разпадне при завъртане), слаби двг и мека (уж комфортана) и нестабилна возия ...
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Triforce ( преди 3 години )

БМВ-то ми е на 217 хил. Отивам да го сменям! :D Стига глупости. Хората са го измислили да изкара поне 400 хил. Като стане на толкова, ще му мисля! :)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

Каква глупава класация. Моята кола не е нужно да я препоръчвам, защото всеки като я види му харесва но не може да си я позволи. Това е все едно да препоръчваш Ферарри. Нормално е тея класация да има само калпави марки и коли които е нужно да бъдат "препоръчвани"
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Никиту ( преди 3 години )

206 и 206сс имаха добри продажби - явно са го препоръчвали на приятелки.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: sd ( преди 3 години )

"Не знам, кой нормален човек кара колата си 100 000 км и то закупена като нова."

Ей това беше изцепката на деня.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Субаруфен ( преди 3 години )

Ей, бъчварчо, забележката ти по-долу за турбото я подминах (като че ли не ми вярваш особено, ама строшеното турбо ми е в гаража, мога да ти го пратя), обаче този коментар вече ме разби. Аз карам по 60000 км годишно, значи на година и половина ще трябва да си сменям колата по твоята логика. И в БГ много хора имат една и съща кола и за лична и служебна. А и не само в БГ. Ти като отвориш mobile.de там всички коли трябва да са служебни, щото са над 250000 км. Май немците са по-бедни от нас, а?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: бъчваря ( преди 3 години )

Не знам, кой нормален човек кара колата си 100 000 км и то закупена като нова. Обикновено машината се сменя доста по-рано, докато може да и се вземе някой лев повече и докато не е навъртяла годинки и километри. Ганьо продължава след 120 000 км, които всъщност са върнати служебни от поне 300 000 км. А служебната кола си е служебна. На никой не му пука за нищо. Чупи се, вкарва се в сервиза, а докато се оправи, се кара друга. Личният автомобил е друга работа. 100000 с една крушка е отлично.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 0  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Само тази седмица имаше материал как ФВ са имали година с рекордни продажби, после и шкода отчете същото. По късно класация на най продаваните коли в който флизаха голф и поло на 1-во и трето място, а сега четем как колите на фолксваген груб са най препоръчвани във Великобритания. Това са факти и да искате не можете да ги оспорите, някои от опитите са доста са доста смешни по долу ги изброих най- забавните. Весо чел не до чел и той се обажда.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: re ( преди 3 години )

Най-лошите 10 пълно с френски лайна - класика.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 години )

Ех тоз циганин умора няма ^^
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 години )

VW категорично правят най-големите боклуци в Европа в момента. Интересното е че дъщерните марки - сеат и шкода, които умишлено са направени с по-евтини пластмаси и материали, са по качествени и надеждни от "премиум" марките ауди и VW.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 години )

Сеатът се представя добре, тигуан също, но къде са останалите модели на VW груп - на дъното. Най добре е мултиванът на около петдесето място и следват издънка след издънка - ауди а4 е оше по-надолу заедно с голф, а на дъното са фокс и талигата туран - най-развалящата се кола в света в момента. Дори алфа, фиат и пежо в момента правят по-надеждни коли от VW.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 години )

Весо, разбрахме те вече! Не е нужно да пишеш повече от един коментар, рабрахме те, че не харесваш фолксваген. Или се чустваш длъжен да драснеш 5-6 еднакви коментара, за това колко лоши са фв?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 години )

ДОРИ И НА НАЙ-ГОЛЕМИЯ СИ ВРАГ НЕ БИХ ПРЕПОРЪЧАЛ КОЛА НА ФВ ГРУПАТА.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 години )

Миризмичке, мислиш ли че някой ти вярва на глупостите по адрес на групата? Всеки знае, че елита на европа кара тяхни коли, но ти цял живот ще си караш миризлив клюндай. Жал ми е за теб, защото като гледам как си пилееш времето никога няма да можеш да си купиш истинска кола...
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

Млък, шибаняк! Ходи се къпи, че е неделя и легай!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

Едно място преди Сеат Ибиза,BMW 320 и KIA Ceed,бяха безупречни в механично отношение,думата е перфектни.Киата имаше две изгорели крушки и пружинка на пеплника.Пред това разбития лагер,зъбното колело,съединителя и пр. легени в интериора на дръгливия сеат,го класират пред тях.Без майтап!Ако не беше от ФВ Груп с тези дефекти,не 4-то,а на 204-то място щяха да я класират АБ.Ама как да срежат клона на който стоят.Който има сиво вещество под шапката,ще си направи извода от статията.ФВ са трагедия!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Извод:VW на 100 хи. хвърляш съединител и скоростна кутия.Нищо ново.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Сега видях статията.Как само с една крушка,след като скоростната кутия има два сериозни дефекта,плюс разбития лагер на диференциала!Това ако добре,баси!АБ голям извод са наприви,паляци!Фолксваген никога не са били силни в механиката.Голф 4/Шкода Октавия бензин сцепват буквално кутиите,корпуса се пука.Мислех,че са влезели в час,но не.Станали са по-зле.А на сета интериора доста легенено изпълнение,като чета статията.Съвсем евтино изпълнение.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Японските коли винаги са били известни със скърцащите пластмаси и ниското качество на изпълнение, мен ме учудва кой изобщо не е запознат с това - явно някой който не е сядал в такава кола...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: бъчваря ( преди 3 години )

Но така е при всички японски коли - евтини пластмаси, които често скърцат. Нямат нищо общо с немското качество.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: бъчваря ( преди 3 години )

Все още не съм чел тая статия, само прегледах набързо класирането. Това доказва само едно - бай Ганьо кара КУРници на 120 000 км. СЕАТ-ът е издържал 100 000 км само със смяна на една крушка на номера и то след 80 000 км. Не е турбо, както твърди субаруфенът. А лопат и японските кошници. Вижте брой 45 от 2010 година, където се сравняват Сузуки Суифт, Фиеста и C3. Вижте какво пише за новото Сузуки - пластмасите скърцат и потропват при лоша пътна настилка.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 години )

Весо прочете ли цялата стати или нещо избирателно? Май те е домързяло да я прочетеш, а? Весо я кажи коя кола има тате, за да я препоръчаш на приятел?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: весо ( преди 3 години )

Разбирам,че те скъсва язвата от злоба,но не мога да ти помогна.Аутобилд са го написали,нищо линчо.Аз само се кефя!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 години )

Весо, много мъка има по този свят, ама много. Горките ти родители, може да са свестни хора!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: весо ( преди 3 години )

няма нищо мекотяващо,особено зле били вратите.Филтъра за тв. частици редовно бил запушен,което дори и на ористрастните германци се сторило доста прекалено.И той плачел за смяна.Геометриата колкото и да била регулирана,нещастното сеатче трудно следвало глокса.Изобщо роман да напишеш.Това е качеството на Групата,.... ташак!Мега боклук от Фолксваген.И на края,за капак го класираха на предно място.На това се смях!Имайте предвид,че шкодите са дори по-зле.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: весо ( преди 3 години )

Именно!Чета последния АБ и падам от смях!Продължителен тест на Сеат Ибиза и чак се изприщват от безплодни да го изкарат добра кола.Първо износен глаен лагер на диференциала,строшена зъбна предавка в скоростната кутия плюс още някакъв щифт,различен от другия дефект.После съединител за смяна,не само заради феродото,а и защото демпферите за нищо не стават вече.В салона нещата също са плачевни.Склърцало и пукало адски изнервящо,като леген.Установили,че конструктивно в сглобките на пластмасите
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Великият Разбирач ( преди 3 години )

"Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?"
Само съвършените автомобили от ФВ Груп!Всичко останало дори не заслужава внимание!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

А ето и едно сравнение в DEKRA между Fiesta, Polo и Corsa при автомобили от 100 000 до 150 000 км. Трите модела са едно поколение автомобили, което дава по-реална оценка за истинската надеждност на тия автомобили.

http://store.picbg.net/pubpic/FC/EB/d593891808c7fceb.png

Кажи ми сега, какво се чупи в тая Фиеста, което да струва 1500 лева?
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: бъчваря ( преди 3 години )

triforce, не знама причините Мото Пфое да постъпи така с гаранцията. Преди пак имаше 5 години, но бе по желание и срещу доплащане. Сега просто те задължават да доплатиш 1500 лева. Ами аз не искам! предполагам, причината са корейските глокници, дето тръбят навсякъде за 5 и 7 годишната си гаранция, а нищо не споменават за високите си цени. Ама знаеш ли кое е най-гадното на тая гаранция? Лепнали са ми на задното стъкло един стикер „ Мото пфое 5 години гаранция", който пречи на видимостта ми назад, особено на дълъг път. Колите зад мен попадат точно зад тоя стикер и нищо не виждам. Каня се да го махна, но ще видим кога. Поне да го бяха сложили на номера, та да не пречи на видимостта. Аз мисля, че когато се дава гаранция, това не трябва да е за сметка на потребителя. Когато един производител дава гаранция, то той трябва да ае сигурен в продукта си. Така обаче излиза, че или Форд не са сигурни в качеството на изработка, или Мото Пфое, както казах, гледат да вземат някой лев от купувача, защото реално предната Фиеста е доста надеждна кола през първите 5 години. Доказва го класацията на TuV при 4-5 годишните автомобили, където старата Фиеста е на 13-то място, Фюжън на 8-мо, а най-добре представилата се кола в тоя клас е Мазда 2 на 6-то място, която си е почти Фиеста. Няма нищо случайно в тая класация, след като и трите модела, изработени върху тая платформа са на челните места. Няма Ярис, няма Поло. Последното, заедно с Корса е след 80-то място, тоест в самото дъно на класацията. Та за мен единствената причина за тая гаранция са точно малкото влизания на Фиести в сервиза. От там печалбата на Мото Пфое спада драстично. А така, счупи се не счупи, ти вземат 1500 лева, което си е сериозна сума за ремонт. Но дори и гаранцията да е 2 години и се повреди нещо по Фиеста, то вероятно това ще е нещо по ел.инсталацията. Да, но смяна на крушка е 27 лева и то, ако отидеш в сервиз, което малко хора правят. Окачването е желязно, доказва го DEKRA с нейната класация за автомобили от 100-150 000 км. Там Фиеста е на трето място след Honda Jaz и Audi A2. А в графата за дефекти по окачването, се мъдрят някакви 4 %, които в сравнение със средните 22 % за класа, са си направо нищо. Сега ми кажи. 1500 лева ли биха стрували ремонтите ми от 3-тата до 5-тата година? Или това е бъркане в джоба на потребителя и пладнешки обир? Нямам нищо против тая гаранция, но нека е по желание или безплатна. В противен случай това е незаконно и подсъдимо. Можеха да скрият нещата, като да кажем при въвеждане на следващ модел увеличат цената без никой да знае, но това е идиотщина!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

Страница: 1234
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising