Вход   Регистрация

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Разход на гориво под 4 литра на 100 км обикновено имат малките модерни градски автомобили.

Сега и лимузината Peugeot 508 може да се похвали с подобен разход на гориво. Големият седан с лъвчето отпред ще има в Европа и хибридна версия HYbrid4.
 
 
Тя е с дизелов турбодвигател  HDi и електромотор, като общата мощност е 147 kW (200 k.с.). Според производителите, хибридната версия ще има комбиниран среден разход от 3.8 литра на 100 км.
 
 
Двигателят се комбинира с роботизирана трансмисия BMP6, която пренася въртящия момент от дизеловия двигател към предната ос.
 
 
508 HYbrid4 ще бъде в дилърските центрове на Peugeot най-рано през лятото на 2012 година. Според френските закони, нсеки който си купи хибриден автомобил има право на бонус от 2000 евро.
 
 
Според Peugeot обаче, главната целева група към която ще бъде насочен този модел, ще бъдат фирмите, като и за тях има стимули. Ако закупят хибриден автомобил, няма да плащат две години поред данъкът за служебни автомобили, какъвто съществува във Франция (TVS - Taxe sur les Véhicules des Sociétés).
 
 
Реклама  


Купи Peugeot

  • Peugeot 407 HDI Като Ново

    7990 лв.

    дата на произв. - декември , 2005 г., пробег - 113, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Peugeot 207 CC 1.6 HDI

    22900 лв.

    дата на произв. - май , 2012 г., пробег - 15800, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • Peugeot 307 2.0-HDI

    4900 лв.

    дата на произв. - юни , 2002 г., пробег - 186000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Peugeot 307

    9600 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 790000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Peugeot 306 1.4mono НА ЧАСТИ

    11 лв.

    дата на произв. - август , 1997 г., пробег - 230000, С.к - Ръчна

  • Peugeot 806 2.0i НА ЧАСТИ

    11 лв.

    дата на произв. - март , 1995 г., пробег - 98000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

Виж всички обяви

Коментари ( 65 )

Напиши коментар Влез

от: Japan style ( преди 3 години )

Всички дишат прахта на Тойота и Лексус при МУЛТИ МИЛИОННИТЕ СЕРВИЗНИ АКЦИИ
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Japan ( преди 3 години )

Всички дишат прахта на Тойота и Лексус при модерните технологии.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 години )

Лексусчето пак е осмърдял форума с боклукчивите си кибрити и тенекиените койоти
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 години )

Опссс,забравих да те питам за мнозината,които смятат хибрида на Хонда:
„че е много по-добре замислен и изпълнен“.
Дай линк или кажи източника на инфото!
Знам,че си го съчиняваш,но все пак ми се ще да разбера какво още ще излъжеш.
Смешен си!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 години )

Хибридът на Хонда не е конглокенция,защото...
Аре сети се защо!
Няма да ти го казвам,за да може,малко сам да се пообразоваш.
Чети момче,образовай се,че хептен ще ти закърнеят сивите клетки!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

извинете, исках да кажа конКУРенция!
да-а-а-а, КУР!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 години )

E, как ще са без конглокенция??? Хибридът на Хонда е доста разпространен, при това мнозина смятат, че е много по-добре замислен и изпълнен. Дори преди години съм виждал в Дупница да се продава втора употреба, също както и Приус. А и другите фирми си продават хибридите. Просто Койота са царете на манипулациите!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: до: IT ( преди 3 години )

Не знам дали някой ти го е казвал,но си много зле.Не те знам в кой клас си обаче наистина се излагаш с елементарните си напъни да разсъждаваш върху неща,които явно са доста далече от теб.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: IT ( преди 3 години )

като и да го въртиш тойота никога няама да може да направи съваршенни дизелаци като европейските и затова пуска тези хибридни бози :)) които нестига че са по-нефективни от един модерен дизелак ами и са прекалено скъпи :) като ти харесват земи се 2-3 да си ги връткаш ама ади недеи писа врели некипели :)))
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: IT ( преди 3 години )

Аа можеби прчината другите да не сикат да разработват хубриди е единственно в липсата на ефективност при тях :) Ти сам спомена че бъдещето оределено не е за тази технология е тогава защо да се разработва нещо и да се наливат пари в нещо без бъдеще ;) нима не е по добре да се осъваршенства настоящата технология и след това да се премине към нещо радикално ново с бъдеще :)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

Наблегни на думите "успешен и ефективен хибрид"!
Никъде не съм казал,че няма хибриди и от други фирми,но за сега единственият успешен БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ на този етап е Приус.За това ми се иска да има конглокеция,за да вървят нещата напред.В момента другите правят хибридите горе-долу да се каже,че ги имат.Показателите им обаче са доста далече от тези на Тойота.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Не е вярно, че Тойота е едноличен лидер при хибридите. Просто ти знаеш само за Тойота.
Хонда имат хибрид от 1999-та, а Форд от 2004-та. Също хибриди имат GM и BMW. Други направо прескочиха тази технология и направо правят електрички - например Рено/Нисан. И сигурно са прави, цената на хибрида обезсмисля икономичността му.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Дано французите(и не само те)успеят да направят успешен и ефективен хибрид,за да има конглокенция.Само конглокенцията ще подобри хибридните технологии и ще ги направи още по-добри.А сега какво,само Тойота е едноличен лидер в тази сфера.Другите се мъчат да изкарат нещо,но на практика се оказва нищо.Разбира се хибридите не са бъдещето,а само етап към още по-икономичното бъдеще.Дали ел.задвижване,водород или друго бъдещето ще покаже,но в близките 15-20 г. поне хибридите ще са властващи.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Ами имал съм 3 автомобила досега. Единият стар руски, другите два, закупени като нови. Последния само преди 2 дни. Може и да съм нещастник, но това не се отнася до автомобилите. Каквото съм искал, съм го имал. Е, винаги има какво да се желае, но желанията ми, младежо, са далеч от хибридите.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Ползвам автомобил за удоволствие-това може да го напише само нещастник,който още няма автомобил.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 7  Отрицателни: 20

от: Анонимен ( преди 3 години )

А стига глупости. Карай си хибрида и толкова. А тук, дето пишем, ползваме автомобила освен всичко друго и за удоволствие. Няма как да се замени звукът от ДВГ с такъв от електричка. И хибриди ще караме някой ден, но не и сега. Може би следващите поколения ще погледнат по-благосклонно на нещата и няма да се привличат от мириса на бензин и звуците на 8 и 5 цилиндрови мотори.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 18  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 3 години )

Чудно защо ли всички се юрнаха да правят хибриди?
Може би са забравили да се посъветват със "специалистите" във форума,които да им разяснят колко безполезно нещо са хибридите,колко много харчат,колко им е неекологично производството,скъпо и др.подобни бисери,ала Ауто Билд.Германците не могат да направят един хибрид и се заеха да облъчат феновете"доказвайки"им колко безполезни са хибридите.Като гледам доста са им се вързали.Да сравняваш хибрид с допотопен тракащ дизел е висша форма на невежество.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 16  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Човека с приуса е форумния лъжец - ЛЕКСУСЧЕТО. Той е ниско платен драскач на гръцката фирмичка тойота-балкани.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 3 години )

И затова по-голям кеф е да се вземе кола само с ДВГ. По-приятно е и излиза по-евтино от Приус. За екологията писах по-долу - производството на Приус замърсява повече. Ако искам евтино придвижване - ще си взема нов дизел от С клас. Това е добър компромис удобство/разход, а спрямо Приус е много по-добро предложение. Приуса има смисъл само ако го подкрепи държавата или ако искаш да се изфукаш, че си в крак с модата. Реално нито пестиш, нито пазиш природата. Един велосипед + дизел е най-добре!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 3 години )

До човека с Приуса:
Вярно е, че Приуса е по-икономичен в града и затова като цяло по-икономичен. Но това не може да се отрази на джоба, защото е много скъп. Затова като общо количество вкарани пари (гориво+цена на колата) е лошо предложение. Освен това за мен Тойота не са се справили по добър начин със задачата. Иначе съм съгласен, скоро почти всички автомобили ще имат по някой електромотор (самостоятелно или заедно с ДВГ). Друг въпрос е колко ще са батериите.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 9

от: IT ( преди 3 години )

хехе анонимния се опита да прави леко необосновани аналогий с технологиите значи ако правим аналогия то хибридът би трябвало да представлява парен локомотив с малко двг което да помага при потеглянето на влака от там на сетне огняря хвърля въглищата и влака почва да бълва канцерогененни пълни с СО2 димни завеси :) Смешно е...на всеки разумен човек му е ясно че тази "технология" е само маркетингов балон с които да ти продават петрол :)като говорим за чистото и светло бъдеще мисля чистият електомобил е единственната логична переспектива в близко бъдеще :) единствено финансовите интереси и желанието на малка група хора за контрол и власт не позволиават евтината еле енергиа да освободи хората от енергийната зависимост и транспорта да стане достъпен за всички,супер евтин и безвреден за околната среда! :) Хубавото е че така или иначе петролът свършва ще става все по скъп и неефективен начин за енергия и хората които градят власта и могъществото си върху него ще изчезнат заедно с него :) Аз съм оптимист и съм абсолютно убеден че един ден цивилизацията ще живее в хармония с околната среда балгодарение на високите технологии...до тогава обаче щем-нещем ще си караме дизелаците :)))
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 3 години )

миришеш ти,да те еба в хърбавия ром
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Тук лексусчето пак се запотило, миличкото та чак се е размирисало
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 4  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 3 години )

Младежо бегай обратно на училище и се надявай през ваканцията да ти отделят повечко внимание върху четенето и тълкуването, защото не можеш да проумееш 4 реда. Относно адвокатите, може би само японските работят само за слава!!!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 3 години )

Значи не е „НЕ Е НИТО ТЕХНОЛОГИЯ ,НИТО НЕЩО РЕВОЛЮЦИОННО“,а използват РЕВОЛЮЦИОННАТА БЕЗСТЕПЕННАТА СКОРОСТНА КУТИЯ на Р.Антонов.
Нещо май много си противоречиш,а?
Нямал финанси за добри адвокати казваш.Хахаха,ако поне малко беше в час щеше да знаеш,че всеки добър адвокат би се захванал с дело за много пари,което е сигурен,че ще спечели срещу % от дължимата сума.Така е по целият свят.Явно обаче делото не е много ясно и за това никой не ще да се захване.Много адвокати само за слава биха го водили
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

Приуса е най-обикновена чикия за малки жълти пишчици. НЕ Е НИТО ТЕХНОЛОГИЯ ,НИТО НЕЩО РЕВОЛЮЦИОННО.ДОРИ БЕЗСТЕПЕННАТА СКОРОСТНА КУТИЯ Е ГЕПЕНА ОТ БЪЛГАРСКИЯ ИЗОБРЕТАТЕЛ РУМЕН АНТОНОВ. ЧОВЕКА НЕ Е ИМАЛ ДОСТАТЪЧНО ФИНАНСИ ЗА ДОБРИ АДВОКАТИ И ТОЙОТКИТЕ СА МУ ОКРАЛИ РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ДЪЛГОГОДИШЕН УПОРИТ ТРУД!!!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 3 години )

Това все едно както едно време е имало защитници на парните локомотиви,които са се противопоставяли на ДВГ-тата.Точно същото е образно казано сравнението между дизел и хибрид,както парен локомотив и ДВГ.
Това,че при производството на едни хибрид се отделяли повече вредни емисии ще го подмина с насмешка.Това е част от измислиците на Ауто Билд,които промиваха мозъци.Отдавна се ДОКАЗА,че не е вярно.Четете бе хора,ама не само Ауто Билид!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

при градско шофиране обаче разликите стават осезаеми в полза на хибрида,който гори поне 2-3 литра по-малко от дизелите(със същите характеристики).Замърсяванията на въздуха са най-осезаеми там където хората живеят,т.е. в населените места.Е точно там хибрида е най-екологичен за разлика от нормалните коли.На батерии се движа в града около 5 км.като не изразнодвам и грам гориво.Абсолютна безшумност и въртящ момент от 0 об/мин.Смешно е да сравняваме технология от бъдещето с такава от миналото.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

Много ги разбирате момчета.Само с четене на Ауто Билд и промиване на мозъци не става.За Бай Ганя по-здраво от немското нЕма и по-икономично от дизела също.До скоро всички отричаха хибрида,а сега същите тези всички се надпреварват кой какъв хибрид да изкара.Защо ли?Не било ИКОНОМИЧНО,а ЕКОЛОГИЧНО.Според мен и ДВЕТЕ.ИКОНОМИЧНО И ЕКОЛОГИЧНО.На извънградско хибрида не е толкова ефективен-вярно.Гори колкото дизел със същата мощност и кола от същият клас и дори малко повече до 0,5/100повече за хибрида
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 години )

Но има и още нещо, че Приус проправя пътя на тази технология. Макар и абсолютно безсмислен и от екологична и от икономична гледна точка, макар и доста сбъркан и неприятен. Неговият успех се дължи на мерките на правителството на САЩ в подкрепа на хибридната технология.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

Страница: 123
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising