IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е купето на BMW с 4 врати

Появиха се първите образи на серийния модел на BMW купе с четири врати.

Това е купето на BMW с 4 врати
Холандското издание Autoweek показва новия автомобил, който ще бъде част от семейството на BMW 6-Series.
 
 
Колата ще бъде конкурент на моделите Audi A7 Sportback и Mercedes-Benz CLS. Както се вижда, изображенията са от образите предоставени от BMW на някои патентни ведомства.
 
 
Личи, че новият автомобил е изпълнен в стила на концепцията BMW Gran Coupe (черният автомобил на снимките), който беше показан миналата година на автомобилния салон в Пекин.
 
 
Неговата височина е само 1400 мм, това е с 100 мм по-малко от „седмицата” и с 80 мм по-ниско от „петицата”. Вратите са без рамки, фаровете и задните светлини са изцяло диодни.
 
 
Очаква се новото купе с четири врати на BMW да се предлага със същите двигатели, с които се продават сега купето и кабриолета на 6-Series. Това е бензинов двигател с обем 3.0 литра и мощност 320 к.с. и с двигател с обем 4.4 литра и 8 цилиндъра, с мощност 407 к.с.
 
 
С по-силният двигател купето ускорява до 100 км/час от място за 4.9 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Според изданието Autoweek, на европейския пазар купето с 4 врати на BMW ще се появи още през следващата година.
 
 
0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И при Ферари разпределението на мощността не е точно такова, защото автомобилът се движи само със задно през по-голяма част от времето, а предното се включва при загуба на сцепление и то в не точно определено съотношение. Всяко колело отговаря само за себе си. Няма централен диференциал, а два съединителя към всяко предно колело. Това е все едно хибридно задвижване, при което част от колелата се задвижват от елмотор и са независими от другата двойка.
  • #47
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Е не е точно така :) Ако бе всичко толкова просто и хубаво, нямаше преди 2 години Дженсъм Бътън да бъде безапелационен със своя болид Браун без KERS. И това бе така, защото масите на автомобилите са ограничени, а за KERS трябва да се предвиди място. ПО тоя начин, Фераритата, Макларъните и рената, просто не се движеха в завоите, докато Brawn Mercedes хвърчеше точно тама. Имаше по-добро разпределение на масите и по-нисък център на тежеста. Същото е и с 4х4 при спортните автомобили.
  • #46
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Nabludatel ( преди 12 години )
    По този начин се оптимизира максимално разпределението на масите и центъра на тежестта, а по електронен път може да се постигне почти перфектното сцепление за всякакви пътни условия и цели. Разбира се това е бъдещето ... а настоящето ще е изпъстрено със спорове - кое задвижване е The Best! ))
  • #45
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Nabludatel ( преди 12 години )
    Разбира се при всички автомобили със спортни амбиции 4Х4 е насочено към задната ос:- при FerrariFF е 70%, но и при S и RS моделите на Ауди е 60% отзад. Като добавим активния диференциал въобще не мисля,че 4Х4 в този си вид отстъпва на задното. Доказват го и Порше турбо а и господата от М-поделението на БМВ вече узряват за идеята 4Х4.Идеалният вариант на двойното задвижване е предложен от Фердинанд Порше още в началото на мин.век: 4Х4 задвижване но с електромотори в главината на всяко колело..
  • #44
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Nabludatel ( преди 12 години )
    Колата на БМВ без съмнение е интересна - особено прототипа с черно. Жалко, че надали ще е точно такава в серийното производство.По въпроса за задвижването: моето мнение е,че 4Х4 задвижването е без алтернатива и в спорта и в ежедневието. "Бъчварят" е описал доста сносно принципът на двойното задвижване при спортните автомобили, като до известна степен сам си противоречи - ами един GT-R 35 с начална мощност 485к.с. и тегло от 1850кг е доста по-бърз на завои от едно М5 с 507к.с., като пример...
  • #43
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Колегата без име е прав. Не може да се каже, кое е по-доброто задвижване. Всяко си има своите предимства и недостатъци и колегата добре ги е описал, макар и накратко. Задното дава по-добро сцепление и по-голяма пъргавина на автомобила от предното. Предното е за малки и евтини автомобили, където се правят икономии чрез по-простото задвижване. 4х4 става за спортни автомобили, но винаги амалогът със задно е по-повратлив на сухо. На мокро и хлъзгаво е друго. 4Х4 предаването води до по-голяма маса на автомобила, от което страда пъргавината в завои. Освен това загубите на задвижването са по-големи. Разпределението на масите също е различно. И сега малко за Ferrari FF. В 95 % от случаите, автомобилът се движи със задно предаване. При него няма класически диференциал между предните и задните колела, а предните са свързани директно към коляновия вал чрез съединители. Мощност към предните колела се предава в изключително редки случаи така, че на практика автомобилът е със задно предаване. При спортните автомобили с 4х4 умишлено се цели по-голяма част от въртящият момент да се предава към задните колела. Това подпомага траекторията на автомобила в завой, като предотвратява недозавиването. И така нататък и така нататък. Да добавя и още няколко недостатъци на 4х4 задвижването повишеният разход на гориво, високата цена и сложна техника, което е предпоставка за повече повреди. И така натък и така нататък. Лично аз не се наемам да кажа, кое е най-доброто задвижване. Зависи от личните предпочитания и целите на човек. Ако целта е сигурно придвижване от т.А до т.Б, 4х4 е доста подходящ вариант. Ако целта е икономия на средства и пак придвижване от т.А до т.Б, то най-подходящият вариант е автомобил с предно предаване. Хората със спортни амбиции и дебели портфейли, се насочват към задното предаване , но има и изключения, включително и Focus RS 500.
  • #42
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Смехурко ( преди 12 години )
    "..докато 4х4 е или за рали или за офроуд, става и за българските пътища...При поддържани пътища стандартно карани 4х4 е абсолютно ненужно" - "Колега" може би имаш право да се срамуваш да се пишеш с каквото и да е име - наистина подобни ГЛУПОСТИ трудно могат да се измислят!Ето някои "рали, офроуд и карани по лоши пътища коли":Nissan GT-R, Lamborgini Gallardo, новия Aventador, Ferrari FF,да минем и през Audi S и RS, та да стигнем и до предстоящото М5 - да същото на любимата ти марка БМВ !!
  • #41
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В америка ако караш БМВ или друга немска кола тва означава че си криминално проявен яко е бмв-то.
  • #40
    9 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 12 години )
    Спорът задно срещу предно или задно срещу 4х4 може да води само ***! Няма перфектно решение за всеки случай! Малкият автомобил с икономичен двигател винаги е с предно. Лимузината с мощен е със задно,докато 4х4 е или за рали или за офроуд, става и за българските пътища :). В една кола е важен балансът, важно е и теглото. 4х4 не дава само предимства, то има и недостатъци - допълнително тегло и съпротивление, променен баланс и т.н. При поддържани пътища стандартно карани 4х4 е абсолютно ненужно
  • #39
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 12 години )
    До "До:"Вземал съм под наем А8 с предно предаване. Еееее, няма такава ***, повярвай ми. Освен всичко друго, когато бях вътре забравях, че съм в премиум автомобил.БМВ са на първо място по продажби БЕЗ Мини и Ролс Ройс, докато при Ауди в бройщата влиза А1, преди да спрат недоразумението и А2. И както казах това е класацията по бройки. При класацията по приходи Ауди никога не се е доближавали до БМВ.И като ми го навирате това куатро - обикновен торсен диференциал, всички имат 4х4!