Вход   Регистрация

Това е купето на BMW с 4 врати

Това е купето на BMW с 4 врати
 

Появиха се първите образи на серийния модел на BMW купе с четири врати.

Холандското издание Autoweek показва новия автомобил, който ще бъде част от семейството на BMW 6-Series.
 
 
Колата ще бъде конкурент на моделите Audi A7 Sportback и Mercedes-Benz CLS. Както се вижда, изображенията са от образите предоставени от BMW на някои патентни ведомства.
 
 
Личи, че новият автомобил е изпълнен в стила на концепцията BMW Gran Coupe (черният автомобил на снимките), който беше показан миналата година на автомобилния салон в Пекин.
 
 
Неговата височина е само 1400 мм, това е с 100 мм по-малко от „седмицата” и с 80 мм по-ниско от „петицата”. Вратите са без рамки, фаровете и задните светлини са изцяло диодни.
 
 
Очаква се новото купе с четири врати на BMW да се предлага със същите двигатели, с които се продават сега купето и кабриолета на 6-Series. Това е бензинов двигател с обем 3.0 литра и мощност 320 к.с. и с двигател с обем 4.4 литра и 8 цилиндъра, с мощност 407 к.с.
 
 
С по-силният двигател купето ускорява до 100 км/час от място за 4.9 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Според изданието Autoweek, на европейския пазар купето с 4 врати на BMW ще се появи още през следващата година.
 
 
Реклама  


Купи Bmw

Виж всички обяви

Коментари ( 68 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 6 години )

В този сайт създателите са фанатизирани на темата

"Немски коли"

98% от съдържанието е за немски коли.
Че няма ли други производители?

Повече няма да ви чета (немските коли са добри, но да чета само за немски.... някък си е тъпо!)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Anonymous ( преди 6 години )

Правилно, ще се КОНКУРИРА със CLS и A7, защото със останалите четириврати купета няма да може! :)))))
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 години )

Бъчварят е загатнал, но аз ще продължа неговата мисъл. Формула 1. Там където се правят сметки за хилядните от секундата и всичко е изпилено на максимума. Формулите са със ЗАДНО! Защо ли? Защото както обясни безимения 4х4 повишава теглото и са преценили, че предимството, което дава то се губи при повишаването на теглото и разходът. Когато започнат да правят болидите 4х4 тогава може да се твърди, че задното не е добре. /Надявам се че няма някой тук да си мисли, че може да има болид с предно! ;) /
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 години )

Предното е сигурно, но за по-големи мощности от 200-300 коня няма сцепление и е безсмислено. Именно поради тази причина Ауди правят мощните си коли 4х4. Защото със задно не могат да ги правят, а с предно няма да могат да тръгнат дори. Тук давате примери с WRC, да но там карат и по макадам, така че 4х4 е неизбежно. Само Мерцедес и БМВ правят коли със задно, защото е по-скъпо, а те могат да си го позволят със скъпите си коли. Другите ако направят задно и колите им ще станат непродаваеми. ...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 години )

Добре че са писали безимения и Бъчваря, че да има нещо смислено в тези коментари. Че вече само като прочета думата"миризма" и ми се повръща и въобще не чата по-надолу.
По темата. Някой като прочете БМВ и веднага започва да спори за задното. И е почти сигурно, че това са хора, които никога не са карали кола със задно. Нима мислите, че Мерцедес и БМВ са глупаци и не разбират от коли ли, че ги правят още със задно!? Предното е сигурно, но за по-големи мощности от 200-300 коня няма сцепление и е...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Рашко ( преди 6 години )

Шизофреника отново се прояви.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Anonymous ( преди 6 години )

Правилно! Ще се конглокира с CLS и А7, защото с останалите четириврати купета няма да може!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 години )

ТОВА Е ИСТИНАТА!

http://www.vbox7.com/play:6b7be430

БЛАГОДАРЯ ЗА НАПОМНЯНЕТО!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 години )

На въпроса,кой би снимал подобен клип?Пич с нова кола,а не страхлив ***,който прати снимка на едно бяло ауди 80,a после лъжеше за един куп аудите,ама много нескопосано.Снимал го е човек,който си направи труда да изобличи един дебел,пъпчив ***(пращал си е снинката,черен сападжан),торба с ***.Определяше срещи в Бургас и уж бил ходил с "неговите хора",обаче нищо от разказа му не се потвърди,включително и чисто географски.Щом го помни,значи още пикае газ,ха,ха,ама нека,това ме кефи,***
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 години )

Хе,хе,браво за напомнянето!Това е единственото истинско нещо в този сайт.Доказва,че казанлъшкия гей не е виждал Бургас.Яко му го нахакаха,якоо!Мангасарчето издивя,че го направиха смешен.Той скоро прати снимка на "неговите хора",група изпаднали ***,а после се прави на бял човек от голям град.Да не говорим за бялото ауди 80 преди три години,което някак се превърнаха в А6,А8,RS6,които никой не видя.За три години не пусна контра-клип пъпчивия мелез.Не е мръднал от казанлъшко,няма такъв въшкар!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Янко ( преди 6 години )

Видяхте ли го лайното? Ей тоя *** ви обижда постоянно и осира всичко в тоя сайт. Бийте му шута най-сетне.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Янко ( преди 6 години )

Ето го анонимния:

http://www.vbox7.com/play:6b7be430

Вижте го какъв *** е. Кой нормален човек би снимал подобен клип и би го качил във VBox?

Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
FORD MOTOR SPORT,Бъчвар или както малоумно се кръщаваш,вземи наистина се хвани да бъркаш вар,та за 5-6 месеца да спестиш 100 кинта за читаво кадетче от автоморгата,да се похвалиш,че вече имаш твоя кола.Може да е кокошарник,но поне ще е на истина.Омръзнаха ни смешните ти лъжи,какво си имал и какво си бил "поръчал от дилъра".И ние не падаме с първия сняг.То бива да си беден сдуханяк,ама ти си много зле,селски!По-зле е само казанлъшкия ***,ауди-фенчето с ауди 80-ката.
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 4  Отрицателни: 16

от: до злобния анонимен ( преди 6 години )

Кофти ли е да си нищожество и единствения ти начин да трупаш самочувствие да е чрез анонимни обиди във интернет форум. Представям си какво си постигнал в живота, ако това е най-голямото ти удоволствие.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 17  Отрицателни: 1

от: FORD MOTOR SPORT ( преди 6 години )

ee anonimen ti nqma li da mre6 ve4e nikoi v toq forum nemoi da te turpi q se mahai ve4e bati narkomana gaden
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
БЪЧВАРЧЕ СОПОЛИВО,ОТ КЛЮФТЕНЕ ПРЕД МОНИТОРА НЕ СЕ ПРИДОБИВА ОПИТ С КОЛИТЕ.ОТ СТО КИЛОМЕТРА ТИ ЛИЧИ,ЧЕ ХАБЕР НЯМАШ.БАЩА ТИ ДА ТИ КУПИ КАДЕТЧЕ ЗА 100 ЛВ. МАЛКО ДА ВЛЕЗЕШ В ЧАС,ШМАТАРОК ВЪШЛИВ.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 2  Отрицателни: 7

от: JOKO ( преди 6 години )

BMW винаги вземат правилни решение,за разлика от Audi.А8 е бият по всички тестове,на нивото на дърто Деъ.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Slavo ( преди 6 години )

Ай стига бе! 3721 минуса. Аз съм имал най-много 1166. Рекорда ми отиде на кино! Никога няма да си върна титлата!!!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: ( преди 6 години )

Покажи Коментара
@бъчваря
Адмирации за това, че внасяш сериозни разсъждения и имаш добри познания. Жалко е, че в този сайт това се среща изключително рядко.
Отговори
 
 -3704
 

Положителни: 19  Отрицателни: 3723

от: KOJO ( преди 6 години )

Безименна ГАД вземал си А8 на 1о г. и ясно че няма по-*** шофер от теб щот не си се справил с най-добрия автомобил.

Дати ева майкати *** скъсан, как са ти гласували доверие да ти дадат под наем А8 църул с църул.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 8

от: бъчваря ( преди 6 години )

И при Ферари разпределението на мощността не е точно такова, защото автомобилът се движи само със задно през по-голяма част от времето, а предното се включва при загуба на сцепление и то в не точно определено съотношение. Всяко колело отговаря само за себе си. Няма централен диференциал, а два съединителя към всяко предно колело. Това е все едно хибридно задвижване, при което част от колелата се задвижват от елмотор и са независими от другата двойка.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: бъчваря ( преди 6 години )

Е не е точно така :) Ако бе всичко толкова просто и хубаво, нямаше преди 2 години Дженсъм Бътън да бъде безапелационен със своя болид Браун без KERS. И това бе така, защото масите на автомобилите са ограничени, а за KERS трябва да се предвиди място. ПО тоя начин, Фераритата, Макларъните и рената, просто не се движеха в завоите, докато Brawn Mercedes хвърчеше точно тама. Имаше по-добро разпределение на масите и по-нисък център на тежеста. Същото е и с 4х4 при спортните автомобили.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Nabludatel ( преди 6 години )

По този начин се оптимизира максимално разпределението на масите и центъра на тежестта, а по електронен път може да се постигне почти перфектното сцепление за всякакви пътни условия и цели. Разбира се това е бъдещето ... а настоящето ще е изпъстрено със спорове - кое задвижване е The Best! ))
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Nabludatel ( преди 6 години )

Разбира се при всички автомобили със спортни амбиции 4Х4 е насочено към задната ос:
- при FerrariFF е 70%, но и при S и RS моделите на Ауди е 60% отзад. Като добавим активния диференциал въобще не мисля,че 4Х4 в този си вид отстъпва на задното. Доказват го и Порше турбо а и господата от М-поделението на БМВ вече узряват за идеята 4Х4.

Идеалният вариант на двойното задвижване е предложен от Фердинанд Порше още в началото на мин.век: 4Х4 задвижване но с електромотори в главината на всяко колело..
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Nabludatel ( преди 6 години )

Колата на БМВ без съмнение е интересна - особено прототипа с черно. Жалко, че надали ще е точно такава в серийното производство.
По въпроса за задвижването: моето мнение е,че 4Х4 задвижването е без алтернатива и в спорта и в ежедневието.

"Бъчварят" е описал доста сносно принципът на двойното задвижване при спортните автомобили, като до известна степен сам си противоречи - ами един GT-R 35 с начална мощност 485к.с. и тегло от 1850кг е доста по-бърз на завои от едно М5 с 507к.с., като пример...
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: бъчваря ( преди 6 години )

Колегата без име е прав. Не може да се каже, кое е по-доброто задвижване. Всяко си има своите предимства и недостатъци и колегата добре ги е описал, макар и накратко. Задното дава по-добро сцепление и по-голяма пъргавина на автомобила от предното. Предното е за малки и евтини автомобили, където се правят икономии чрез по-простото задвижване. 4х4 става за спортни автомобили, но винаги амалогът със задно е по-повратлив на сухо. На мокро и хлъзгаво е друго. 4Х4 предаването води до по-голяма маса на автомобила, от което страда пъргавината в завои. Освен това загубите на задвижването са по-големи. Разпределението на масите също е различно. И сега малко за Ferrari FF. В 95 % от случаите, автомобилът се движи със задно предаване. При него няма класически диференциал между предните и задните колела, а предните са свързани директно към коляновия вал чрез съединители. Мощност към предните колела се предава в изключително редки случаи така, че на практика автомобилът е със задно предаване. При спортните автомобили с 4х4 умишлено се цели по-голяма част от въртящият момент да се предава към задните колела. Това подпомага траекторията на автомобила в завой, като предотвратява недозавиването. И така нататък и така нататък. Да добавя и още няколко недостатъци на 4х4 задвижването – повишеният разход на гориво, високата цена и сложна техника, което е предпоставка за повече повреди. И така натък и така нататък. Лично аз не се наемам да кажа, кое е най-доброто задвижване. Зависи от личните предпочитания и целите на човек. Ако целта е сигурно придвижване от т.А до т.Б, 4х4 е доста подходящ вариант. Ако целта е икономия на средства и пак придвижване от т.А до т.Б, то най-подходящият вариант е автомобил с предно предаване. Хората със спортни амбиции и дебели портфейли, се насочват към задното предаване , но има и изключения, включително и Focus RS 500.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Смехурко ( преди 6 години )

"..докато 4х4 е или за рали или за офроуд, става и за българските пътища...При поддържани пътища стандартно карани 4х4 е абсолютно ненужно" - "Колега" може би имаш право да се срамуваш да се пишеш с каквото и да е име - наистина подобни ГЛУПОСТИ трудно могат да се измислят!

Ето някои "рали, офроуд и карани по лоши пътища коли":
Nissan GT-R, Lamborgini Gallardo, новия Aventador, Ferrari FF,да минем и през Audi S и RS, та да стигнем и до предстоящото М5 - да същото на любимата ти марка БМВ !!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 2  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
В америка ако караш БМВ или друга немска кола тва означава че си криминално проявен яко е бмв-то.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: ( преди 6 години )

Спорът задно срещу предно или задно срещу 4х4 може да води само ***! Няма перфектно решение за всеки случай! Малкият автомобил с икономичен двигател винаги е с предно. Лимузината с мощен е със задно,докато 4х4 е или за рали или за офроуд, става и за българските пътища :). В една кола е важен балансът, важно е и теглото. 4х4 не дава само предимства, то има и недостатъци - допълнително тегло и съпротивление, променен баланс и т.н. При поддържани пътища стандартно карани 4х4 е абсолютно ненужно
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: ( преди 6 години )

До "До:"
Вземал съм под наем А8 с предно предаване. Еееее, няма такава ДРИСНЯ, повярвай ми. Освен всичко друго, когато бях вътре забравях, че съм в премиум автомобил.
БМВ са на първо място по продажби БЕЗ Мини и Ролс Ройс, докато при Ауди в бройщата влиза А1, преди да спрат недоразумението и А2. И както казах това е класацията по бройки. При класацията по приходи Ауди никога не се е доближавали до БМВ.
И като ми го навирате това куатро - обикновен торсен диференциал, всички имат 4х4!
Отговори
 
+9
 

Положителни: 11  Отрицателни: 2

Страница: 123
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising