IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждни (според ADAC) са немските автомобили

Немският автомобилен клуб ADAC публикува ежегодната си класация за надеждност на автомобилите.

Най-надеждни (според ADAC) са немските автомобили
 
 
Прави впечатление доброто класиране на всички немски марки. Те са начело в пет от шестте категории, анализирани от клуба, като това се дължи главно на моделите на BMW.
 
При ниската средна класа най-малко повреди са регистрирани при BMW 1-Series, Х3 е начело при автомобилите от среден клас. Във високата средна класа на луксозния сегмент победител е модела на Audi A5, BMW 5-Series е на второ място. При малките автомобили начело е Mini, собственост на BMW.
 
Класификацията на ADAC е малко по-различна, като SUV моделите не се отделят в отделна група. При лекотоварните автомобили начело е Volkswagen с Transporter. Единствената категория в която не е начело немски автомобил е тази на микроавтомобилите, където начело е Toyotа Aygo (произвеждана в Чехия, заедно с Peugeot 107 и Citroen C1). Peugeot също се представя доста успешно в това класиране с едно второ и две трети места.
 
Статистиката за надеждност и брой регистрирани повреди от сервизните автомобили на ADAC, се води още от 1978 г. При много хора тези данни са водещи при решението какъв автомобил да се купи.
 
Все пак подобно класиране има и някои слабости. На първо място това класиране обхваща само проблеми регистрирани от сервизните автомобили на ADAC, при това се регистрират само по-тежките повреди. За 2010 това са около 500 000 случая на проблеми по пътя, от общо регистрирани 4.25 милиона повреди на автомобили в Германия. Наред с това, статистиката се води само за автомобили на възраст до 6 години (чиято регистрация в Германия е поне в 10 000 броя) и през последните 3 години не са променяни радикално.
 
Най-често „жълтите ангели” от сервизните екипи на ADAC са се намесвали поради неизправни акумулатори и проблеми в електроинсталациите на автомобилите – над 52% от случаите. Около 25% от повредите са се дължали на проблеми в електрониката управляваща двигателя, а проблемите свързани със самия двигател са били само 9%. Останалите проблеми са били свързани главно с ходовата част, окачването и спирачките.
 
Ето оригиналните таблици на ADAC:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Тагове: adac
0 от 500
  • #21
    36 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А тая класация е като всички класации - без никаква реална полза. Иначе ако и се вярва, Хюндай i30 трябва да е най-голямата ***, което ще е жалко за един *** от тоя сайт.
  • #20
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пак недоразбрали. Класацията в Англия бе на застрахователен институт, където се отчитат съвършенно различни показатели като това, колко струва ремонта на ударените ламарини и колко от собствениците са предявили претенции за щети. Освен за застрахователите, които да си направят сметките за застрахователните премии, за други ползата е нула. Все пак, ако си притежател на Пежо, може би ще имаш шанс за по-висока застрахователна премия.
  • #19
    32 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 12 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_12514
  • #18
    32 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 12 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_12514.html
  • #17
    36 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пежо фен,май не си чел най-важното "това класиране обхваща само проблеми регистрирани от сервизните автомобили на ADAC, при това се регистрират само по-тежките повреди".Ще те разочаровам.В Англия на прегледите нямаше нито едно пежо в нито един клас в десетката.Присмиваш се на Голф,но пак там (UK) първите три в компактния клас бяха Hyundai i30,Golf,Skoda Oktavia,Kia Ceed,.... Нямаше и помен от французите.
  • #16
    37 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всички местни (немски) фирми имат собствен превоз при авария и не влизат в тази класация.Французите също.В класацията от прегледите в Англия картинката е точно на обратно.Най-зле са италианци,французи и германци.Сещайте се,най-големия ***,Пежо 207,на всякъде го критикуват за ниското му качество тук е на второ място.Или качествените пежа ги пращат само в Германия.Без майтап!
  • #15
    36 rate up comment 4 rate down comment
    Пежо фен ( преди 12 години )
    Въпреки че немското присъствие е много силно, не може да се отрече и присъствието на Пежо на някои от челните позиции.При супермини - 3то място.При мини - 2ро място.В компактен - 3то място пред свещния Голф.307 е в дъното, но той както се вижда не се произвежда от 2007.407 също е назад в класацията, но и той вече е подменен.Добро представяне на Пежо в най-силните за тях класове - между мини и компактен.
  • #14
    51 rate up comment 0 rate down comment
    ГЕНЧО ( преди 12 години )
    ТО ЗЕМЯТА ЩЕ СЕ СЦЕПИ АКО НЕ Е НЕМСКОТО У НЕМЦИЯ.ДОБРЕ ЧЕ ТУКА У BG. НЯМА ТАКИВА КЛАСАЦИИ.НЯМА КАКВО ДА ПРЕДСТАВИМ...И ЩЕ СЕ ИЗДАВИМ В МОРЕ ОТ ПЛЮНКИ.ЩОТО ДРУГО НЕ МОЖЕМ ДА ПРАВИМ-НАПРАВО СМЕ ВЪРХЪТ.КАЧИЛ СЕ ВСЕКИ В ЕДНА КОНСЕРВА И НЕГОВАТА НАЙ-ХУБАВА И НАЙ-МНОГО ВЪРВИ И...
  • #13
    38 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези са луди Карах Фиат Панда на 2 години ,ПЪЛНА БАРАКА За 30 000 км половината и уплътнения бяха заминалиВода да искаш в купето Спирачките скърцаха на умряло В купето скърцаше всичко ВСИЧКООООЕдинствено двигателя и беше наред
  • #12
    35 rate up comment 5 rate down comment
    fiat ( преди 12 години )
    Ти за първи път в България,простено ти е, ха хаВ Бонго бонго няма кола е...