Вход   Регистрация

Най-надеждни (според ADAC) са немските автомобили

Най-надеждни (според ADAC) са немските автомобили
 

Немският автомобилен клуб ADAC публикува ежегодната си класация за надеждност на автомобилите.

 
 
Прави впечатление доброто класиране на всички немски марки. Те са начело в пет от шестте категории, анализирани от клуба, като това се дължи главно на моделите на BMW.
 
При ниската средна класа най-малко повреди са регистрирани при BMW 1-Series, Х3 е начело при автомобилите от среден клас. Във високата средна класа на луксозния сегмент победител е модела на Audi A5, BMW 5-Series е на второ място. При малките автомобили начело е Mini, собственост на BMW.
 
Класификацията на ADAC е малко по-различна, като SUV моделите не се отделят в отделна група. При лекотоварните автомобили начело е Volkswagen с Transporter. Единствената категория в която не е начело немски автомобил е тази на микроавтомобилите, където начело е Toyotа Aygo (произвеждана в Чехия, заедно с Peugeot 107 и Citroen C1). Peugeot също се представя доста успешно в това класиране с едно второ и две трети места.
 
Статистиката за надеждност и брой регистрирани повреди от сервизните автомобили на ADAC, се води още от 1978 г. При много хора тези данни са водещи при решението какъв автомобил да се купи.
 
Все пак подобно класиране има и някои слабости. На първо място това класиране обхваща само проблеми регистрирани от сервизните автомобили на ADAC, при това се регистрират само по-тежките повреди. За 2010 това са около 500 000 случая на проблеми по пътя, от общо регистрирани 4.25 милиона повреди на автомобили в Германия. Наред с това, статистиката се води само за автомобили на възраст до 6 години (чиято регистрация в Германия е поне в 10 000 броя) и през последните 3 години не са променяни радикално.
 
Най-често „жълтите ангели” от сервизните екипи на ADAC са се намесвали поради неизправни акумулатори и проблеми в електроинсталациите на автомобилите – над 52% от случаите. Около 25% от повредите са се дължали на проблеми в електрониката управляваща двигателя, а проблемите свързани със самия двигател са били само 9%. Останалите проблеми са били свързани главно с ходовата част, окачването и спирачките.
 
Ето оригиналните таблици на ADAC:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 31 )

Напиши коментар Влез

от: Ценител ( преди 6 години )

че японските автомобили превъзхождат немските по надежност
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Ценител ( преди 6 години )

Това го признават немски автомобилни специалисти (също от САЩ и Европа), включително и предишният президент на Фолксваген, в обширно интервю
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Absurde ( преди 6 години )

Търсят японките по дъното... БМВ, Мерцедес и Ауди определено са окупирали 1вите места освен ония 2 класа за малките коли :)
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 години )

Къде е сега онзи псевдо фен да ми обяснява как немските инжинети и ТЮВ тестове били признавали японските и корейските явтомобили за най здрави и сигурни ...
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 години )

Mercedes-Benz...RULZZZ...!!!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 1  Отрицателни: 3

от: Серго ( преди 6 години )

Иска Шевролет Метиз от 2008 година -харесват ми двата червени минуса :).
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 години )

Това е класация само за нови - 6 годишни автомобили, а всички знаеме какво става с немските бангии след 7-мата година - особено с електрониката. :) Не на мене тия.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 6 години )

Хе хе - Дачия Сандеро е по-добра от ВФ Поло. това е ясно дори за немците
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 години )

Тая класация е омазана здраво.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 години )

Миризмата ще получи удар ....
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 години )

А тая класация е като всички класации - без никаква реална полза. Иначе ако и се вярва, Хюндай i30 трябва да е най-голямата кочина, което ще е жалко за един *** от тоя сайт.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 години )

Пак недоразбрали. Класацията в Англия бе на застрахователен институт, където се отчитат съвършенно различни показатели като това, колко струва ремонта на ударените ламарини и колко от собствениците са предявили претенции за щети. Освен за застрахователите, които да си направят сметките за застрахователните премии, за други ползата е нула. Все пак, ако си притежател на Пежо, може би ще имаш шанс за по-висока застрахователна премия.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: 1 ( преди 6 години )

http://www.automedia.bg/news/article_12514
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: 1 ( преди 6 години )

http://www.automedia.bg/news/article_12514.html
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 години )

Пежо фен,май не си чел най-важното "това класиране обхваща само проблеми регистрирани от сервизните автомобили на ADAC, при това се регистрират само по-тежките повреди".Ще те разочаровам.В Англия на прегледите нямаше нито едно пежо в нито един клас в десетката.Присмиваш се на Голф,но пак там (UK) първите три в компактния клас бяха Hyundai i30,Golf,Skoda Oktavia,Kia Ceed,.... Нямаше и помен от французите.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 години )

Всички местни (немски) фирми имат собствен превоз при авария и не влизат в тази класация.Французите също.В класацията от прегледите в Англия картинката е точно на обратно.Най-зле са италианци,французи и германци.Сещайте се,най-големия ***,Пежо 207,на всякъде го критикуват за ниското му качество тук е на второ място.Или качествените пежа ги пращат само в Германия.Без майтап!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Пежо фен ( преди 6 години )

Въпреки че немското присъствие е много силно, не може да се отрече и присъствието на Пежо на някои от челните позиции.
При супермини - 3то място.
При мини - 2ро място.
В компактен - 3то място пред свещния Голф.

307 е в дъното, но той както се вижда не се произвежда от 2007.
407 също е назад в класацията, но и той вече е подменен.

Добро представяне на Пежо в най-силните за тях класове - между мини и компактен.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: ГЕНЧО ( преди 6 години )

ТО ЗЕМЯТА ЩЕ СЕ СЦЕПИ АКО НЕ Е НЕМСКОТО У НЕМЦИЯ.ДОБРЕ ЧЕ ТУКА У BG. НЯМА ТАКИВА КЛАСАЦИИ.НЯМА КАКВО ДА ПРЕДСТАВИМ...И ЩЕ СЕ ИЗДАВИМ В МОРЕ ОТ ПЛЮНКИ.ЩОТО ДРУГО НЕ МОЖЕМ ДА ПРАВИМ-НАПРАВО СМЕ ВЪРХЪТ.КАЧИЛ СЕ ВСЕКИ В ЕДНА КОНСЕРВА И НЕГОВАТА НАЙ-ХУБАВА И НАЙ-МНОГО ВЪРВИ И...
Отговори
 
+20
 

Положителни: 20  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Тези са луди
Карах Фиат Панда на 2 години ,ПЪЛНА БАРАКА
За 30 000 км половината и уплътнения бяха заминали
Вода да искаш в купето
Спирачките скърцаха на умряло В купето скърцаше всичко ВСИЧКОООО

Единствено двигателя и беше наред
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 12

от: fiat ( преди 6 години )

Ти за първи път в България,
простено ти е, ха ха
В Бонго бонго няма кола е...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 5

от: Баден-Баден ( преди 6 години )

По-достоверни са класациите на TUV. Там минават всички през 2 год. и отчитат процента на колите,минали прегледа без забележки. Тотално превъзходство на японските марки на първите два прегледа - 3-та и 5-та година. На 7-та нагоре излиза Мерцедес,но кой кара 7 години,освен дядо на село и Мехмед.
Отговори
 
+22
 

Положителни: 25  Отрицателни: 3

от: Запознат ( преди 6 години )

На ADAC дори и в Германия никой не ги гледа на сериозно. Класациите нямат нищо общо с действителността по простата причина, че те включват и регистрират само случаите на повреда при които е имало обаждане до тях.Много обаче от немските и не само производители си имат собствена пътна помощ и дори го включват,като опция при закупуване на автомобил, че ще им ползват пътната помощ докато трае гаранцията безплатно.Е в тези случай каква е ролята на ADAC?Никаква естествено!И после лъжат и мажат.
Отговори
 
+20
 

Положителни: 21  Отрицателни: 1

от: gf ( преди 6 години )

Покажи Коментара
За първи път чува, някой да брои Fiat 500 за автомобил.Ама заблуден народ,какво да се прави.На продължителният тест на АБ същия този фиат се сговни тотално,блокира му двигателя (задрало бутало).Няма по-чуплив дръгел!
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 6 години )

Не са зле,C4,307 и Kangoo са на последните места.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 9

от: ROVER никога ( преди 6 години )

Французите в тази не се представят никак зле.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 години )

Немците хвалят немското,американците американското,англичаните английското. Само френски класации не сте публикували, но е ясно какви ще са резултатите.
Само че американците явно им свършиха американските коли и взеха да хвалят и японските. Англичаните им свършиха английските коли и взеха да хвалят Шкода.
В тази класация ми прави впечатление,че прехваления в този сайт VW всъщност е една посредствена кола все в средата на класацията.Добре че са Ауди тук-там да ги отсрами с някое по-предно място
Отговори
 
+26
 

Положителни: 28  Отрицателни: 2

от: fiat ( преди 6 години )

Та твърдят от Немско че чешките боклуци Тойота са по добри от фиат 500 при малолитражките. ДА Да и един мармот завива шоколада в станиол. Само дето няма достатъчно мехурчета.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 19  Отрицателни: 12

от: :) ( преди 6 години )

Само аз ли виждам на 5-то място 4 Волва :D
Отговори
 
+19
 

Положителни: 19  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 години )

Успешно е немското,но странно защо само в Германия.
Отговори
 
+30
 

Положителни: 40  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Немското си е немско, всички останали ги копират къде успешно, къде неуспешно. Но това е положението-германците са били винаги най-техническата нация. Тук не става въпрос само за автомобилостроенето, а във всички сфери на производсво.
Отговори
 
 -20
 

Положителни: 19  Отрицателни: 39

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising