Вход   Регистрация

Мерцедес Е клас/Mercedes E Klasse

Мерцедес Е клас/Mercedes E Klasse

+ много добро качество на изработката, достатъчно пространство, висок стандарт за сигурност, лесно управляем и сигурен автомобил - високи цени, възможна корозия по вратите, високи сервизни разходи 

История на модела
1/85 Представяне на новия модел (W 124) 9/85 Нови комби модели и 4matic версии. Първият бензинов мотор с катализатор 9/88 Всички модели с ABS. Бензинови мотори: 200 Е с 100 к.с., 220 Е с 150 к.с., 230 Е с 132 к.с., 260 Е с 160 к.с., 280 Е с 197 к.с., 300 Е с 180 к.с. Дизелови мотори: Е 200 D с 75 к.с., Е 250 D с 94 к.с., Е 250 TD с 126 к.с. и Е 300 D с 113 к.с. 8/89 Подобрения в модела. Широки странични лайсни от пластмаса. Нов 3.0 литров 24v мотор с 220 к.с. 9/92 Нови мотори: 400 Е с 279 к.с., 320 Е с 220 к.с., 220 Е с 150 к.с., 280 Е с 197 к.с. 6/93 Подобрения в модела: Е 250 D вече с 113 к.с. и E 300 D вече с 136 к.с. с по 4 клапана на цилиндър 6/95 Смяна на модела и представяне на новия W 210 при лимузината (продължава производството на комби, купе и кабрио). Бензинови мотори: Е 200 с 136 к.с., Е 230 с 150 к.с. и Е 320 с 220 к.с. Дизел: Е 220 D с 95 к.с. и E 300 D с 136 к.с. 9/95 Още нови мотори: 2.8 литров 6-цилиндров редови с 193 к.с., 4.2 литров V8 с 279 к.с. и един 2.9 литров турбодизел с 129 к.с. 5/96 Спира производстмвото на W 124 T - модел (комби) и купе. 3/97 Нови мотори: 3.2 литров V6 с 224 к.с. сменя стария 3.2 литров. Нов 3.0 литров турбодизел с 177 к.с. 9/97 Нов 2.4 литров V6 с 170 к.с. сменя четирицилиндровия Е 230 7/98 Нов комън рейл дизел в Е 200 CDI с 102 к.с. и в Е 220 CDI с 125 к.с. 5/99 Фейслифт и два нови петцилиндрови дизела: Е 270 CDI с 170 к.с. и Е 320 CDI с 197 к.с. 7/00 Нови Е 200 Kompressor с 163 к.с. и Е 200 CDI с 115 к.с. 1/02 Смяна на модела при лимузината и представяне на новия W 211 4/03 Нов Т-модел (комби) 4/04 Е 280 CDI с 177 к.с. и филтър за твърди частици серийно. Солиден като швейцарски трезор. Това е причината този Бенц да се търгува много скъпо. Многобройни са клиентите, които задоволяват копнежа си по този автомобил на пазара втора ръка. На разположение са разнообразни версии и модели, при което по-старите не са задължително по-лошите. Дори старата лимузина W 124 притежава качества, с които да се мери със съвременните коли. Комфортът и пространството в купето дават твърде малко поводи за недоволство. 

Обемът на багажника е почти идентичен с този на по-модерния наследник с четирите фара. Половин кубически метър обикновено е достатъчен за повечето транспортни нужди, сваляне на задната седалка не е предвидено и в двете генерации. Който отдава по-голямо значение на транспортирането трябва да помисли за Т-модела, който разполага с огромно място за товарене, възможност за монтиране на детска седалка обратно на посоката на движение и регулиране на нивото, което предпазва задницата от увисване. Но внимание! Специално предвидените за това амортесьори често потичат и се заменят с обикновените за лимузината, които естествено са доста по-евтини. Затова съветът е да проверите дали регулирането на нивото изобщо функционира. 

Има и други прилики в недостатъците на двата модела W 124 и W 210. Диференциалите например губят масло, вият, претракват при смяна на тежестта. Ръчната спирачка, управлявана с крак, има склонност да не разпределя усилието равномерно. Причината за това е, че не се използва често, защото много Е-класи са оборудвани с автоматик и при паркиране шофьорите използват само позицията "Р". Посягането към автоматик не е свързано само с удобството - толкова недиректна, с дълги скорости и запъваща ръчна кутия не би посмял да предложи на пазара нито един друг производител. Автоматикът в новата Е-класа след 96 г. с пет вместо четири степени за сметка на това работи безропотно. Има само единични случаи на проблеми, когато некадърни механици са наляли прекалено много масло в автоматика.

Повече внимание изисква подборът на моторите. Тези, на W 124 стигат назад до период, в който Мерцедес имаше проблем в подбора и съвместимостта между материалите за изработване на кобилиците, повдигачите и разпределителния вал. Резултатът е висока степен на износване, което се разпознава по доста шумното претракване. Проблемът засяга голяма част от бензиновите мотори до есента на 92 г. Тогава се появиха агрегатите с по 4 клапана на цилиндър, които по принцип се конструират и до ден днешен, без да дават технически дефекти, за сметка на това обаче, включително и в по-новата Е-класа, често страдат от загуба на масло.  

Традиционно безпроблемни са дизеловите мотори, чиято мощност започва от скромните 75 к.с. и стига до 197 коня при якия 320 CDI. Монтираните двуклапанови дизели в W 124 са доста тромави, но много здрави, ако са без турбо. Следващият етап в тяхното развитие, технологията с по 4 клапана, осигури до 98 г. безрадостната им служба, когато за Мерцедес започна ерата на комън-рейл с моторите CDI. Те са и най-препоръчителни, защото няма по-икономичен Мерцедес, който същевременно да е и толкова пъргав.
Най-често срещани повреди W 210
Мотор: Загуба на мосло поради хлабава или изгубена капачка. Клиновидният ремък трябва да се сменя по-често.
Загуба на масло от диференциала, дефектни автоматици.
Каросерия: Ръжда по вратите под уплътненията. По принцип разходите по Мерцедеса са приемливи.
Електрика: Висока степен на износване при фаровете, отделни случаи на дефектни имобилайзери и празни акумулатори, много рядко дефекти в генератора.
 
Реклама  


Купи кола

  • Fiat Stilo 1.6 gaz

    3200 лв.

    дата на произв. - ноември , 2002 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • Renault Scenic 1,4Klimatik

    3200 лв.

    дата на произв. - август , 2003 г., пробег - 121822, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Audi A3 1.6 - газ инжекц

    2700 лв.

    дата на произв. - януари , 2000 г., пробег - 156968, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Vw Caddy

    1000 лв.

    дата на произв. - май , 1998 г., пробег - 195000, С.к - Ръчна, цвят - Червен

  • Vw Passat DSG-FULL-НОВА!!!

    15700 лв.

    дата на произв. - февруари , 2008 г., пробег - 172271, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • Renault Laguna 1.9dci 6ск.

    4999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2002 г., пробег - 198891, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 13 )

Напиши коментар Влез

от: НИКОЛАИ ( преди 2 години )

ZDR. PRIATELI AZ IMAM E-200 BENZIN 1996 G. EDINSTVENIA PROBLEM E 4E NE MI RABOTI EL.ARMATURNOTO TABLO I NEMOGA DA NAMERA .AKO NQKOI IMA NEKA PI6E. INA4E DRUGO PROBLEM NQMA .VSI4KO E OK
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Васко ( преди 3 години )

Имам W123 200D 1980г. никакви грижи,наливаш и караш.Мерцедеса е Мерцедес до 1994г. след това е проблемен.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Evgeny ( преди 3 години )

w210 4 Life.Един приятел има w124,която също е много добра!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: iliqas до: Joro
( преди 4 години )

Покажи Коментара
Nau4i se da pi6e6 we .....
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 2  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 години )

Покажи Коментара
Такаа, в моята фирма сме много малко хората които да не караме мерцедес или бмв(мерцедесите са най- много). Впечатленията ми са че мерцедес са скъпи за поддръжка, зле изглеждащи(да не кажа грозни)и не съвсем толкова надеждни автомобили. Доказва се периодично от това около мен и от резултатите в елитните автотестовете. Мерцедеса е добър само когато е нов и много много скъп!Тогава обаче това не са съвсем мерцедеси, а дело на придворните АМГ или БРАБУС и т.н.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 4  Отрицателни: 12

от: balcho ( преди 4 години )

koito ne razbira molq da ne pi6e,po ulicite se vijdat mnogo mercedesi na 80 godina v perfektno sastoqnie na po 2 miliona kilometra i pove4e.po dobra kola nqma.karaite si opelite i ne se izlagaite v forumite
Отговори
 
+21
 

Положителни: 24  Отрицателни: 3

от: qqq ( преди 5 години )

az imax e 220d -95 k.c avtomat karax blizo 2 godini no posle imax problem sas skorosnata kytia i go prodadox be6e sas slab dvigatel no mnogo nadejden i ikonomi4en pak predi tova tazi e clasa e bila taxi tozi motor sigorno e bil na 500-600 no s 2 dumi bqx dovolen ot e klasata
Отговори
 
+16
 

Положителни: 17  Отрицателни: 1

от: happycolor ( преди 5 години )

Покажи Коментара
колеги и братя по съдба,имал съм удоволствието и щастието да карам и да си купувам и нови и стари автомобили,но по въпроса с Мерцедеса!!! Останалите ДА но мерцедес никога повече!!!!!!!!!!!
Обяснявам:
Последния Мерцедес ми беще МЛ 270cdi ако това е джип или това е
двигател то трабанта е совалка на NASA.Купих го защото един дилар на
пловдивския панаир каза на жена ми
че "гроздето било кисело"защото не можела да го стигне лисицата.Та потози повод го купих
в брой.извод: дори диларите им са тапаци.После до 14000км беще здрав
и от тогава та до 52000 докато го продам ми побеля дори долната коса
двигател - просто пушещ локомотив,и петте дюзи бях сменил(2 в гаранция,а трите след 50000км)не било в гаранцията и тн и тн. За бога братя не купувайте!!! Идваше ми да го насека
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 6  Отрицателни: 14

от: Joro ( преди 6 години )

As lichno si kupih mercedes e 270cdi godina na proiswodstwo 2003 i imah samo problem sled problem parwo s d?zite posle elektronikata pochti wseki mesetz se sluchwashe po neshto goreshe 12na sto w grada awtomatik.
Iswangradsko dawashe rashod7.5litra.
edinstwenoto hubawo neshto w toja awtomobil:-))))
Komputera mu beshe smenjan predi men 2 pati i ot men lichno 1 pat.:-)))
Dobre che bjah ja kupil direktno ot merzedes w germany s garanztija 1 godina:-))) Sled 9 mesetza sadilishta i adwokati uspjah da ja warna i ne iskam da chuwam poweche za tosi model e 270 CDI absolutno nishto:-))) Tasi kola mi raskaza igrata taka che si mislete kato kupuwate awtomobil:-))) Wsichko wse pak e do kasmet no za sajelenie ne sam samo as postradalija ima i drugi hora:-)))
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 8

от: Alex ( преди 6 години )

Карам Е 290 ТД, автоматик, 129 к.с. Много добър автомобил. Разход около 8/100 дизел. Комфортем, маневрен, достатъчно мощен.
Отговори
 
+27
 

Положителни: 31  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 6 години )

Карал съм веднъж 200 дизел,супер върви.От тва което съм видял от тая кола,мога да кажа че е много добра
Отговори
 
+23
 

Положителни: 24  Отрицателни: 1

от: Ivan ( преди 6 години )

Pritejavam edno E 270 CDi 2001godina(facelift).Moga samo da kaja 4e dosega ne mi e daval nikakvi problemi!Naistina jestok avtomobil, mnogo lesno se kara,a diselovia dvigatel ot 170 kon4eta ne se dava nikak ama nikak na nai suvremennite bezinovi dvigateli(ot su6tata kategoria)!!!a kakto pi6e v statiata няма по-икономичен Мерцедес, който същевременно да е и толкова пъргав.(Razxod okolo 7 i sum s tejuk krak !!!)
Отговори
 
+29
 

Положителни: 30  Отрицателни: 1

от: swingar ( преди 6 години )

tova e kolata vsi4ki koito pluiat mecedes,prosto ne razbirat!!da si kupiat i togava do govoriat!!kolata e straxotna!!!
Отговори
 
+32
 

Положителни: 36  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising