Вход   Регистрация

Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E. в Хановер

Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E. в Хановер
 

На изложението за лекотоварни автомобили в Хановер, Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E.

Това е първият от серия електромобили, които Renault планира да извади на пазара през близките години. От фирмата твърдят, че това е първият изцяло електрически лекотоварен електромобил, който ще бъде на пазара. 



Той разполага с литиево-йонни батерии с капацитет 22 kWh. С тях Kangoo Express Z.E. (Zero Emission) ще може да изминава с едно зареждане 160 км. Ще бъде възможно да се зарежда от стандартната електрическа мрежа за 6 до 8 часа. 



Електрическият мотор е с мощност 60 к.с. и има максимален въртящ момент 226 Nm. Максималната му скорост е ограничена електронно до 130 км/час. В Европа Kangoo Express Z.E. ще има цена започваща от 20 000 евро. В някои страни обаче, правителството дава значителни бонуси при закупуването на „чисти” автомобили. Във Великобритания например, правителството би поело 25% от цената на електрическия Kangoo и фирмата или частното лице ще трябва да заплати само 15 000 евро, за да получи електромобила. 



Трябва да се отбележи обаче, че в цената не влизат акумулаторите, които ще бъдат давани под наем, като от Renault заявиха, че ще струват по 72 евро на месец за четири години, след което стават собственост на клиента. 

Цената за пълно зареждане на акумулаторите в Европа ще се движи между 1 и 2 евро, в зависимост от цената на електроенергията в съответната страна. Лекотоварният електромобил вече може да се поръчва в много страни от Европа, като първите доставки ще бъдат в средата на следващата година.  
Реклама  


Купи Renault

Виж всички обяви

Коментари ( 23 )

Напиши коментар Влез

от: ужас ( преди 7 години )

какви са тези скорости бе пич на Шумахер ли се правиш.Я по кротко с тия бракми , че ще вземеш да утрепеш някой на пътя.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Алфист до: Анонимен
( преди 7 години )

А бе Пич, тия 3/100 с бутане ли ги прави този Меган? Аз имах чисто ново Клио, 1,5DCI, 80к.с и на най-нормално карани под 4,5 не можах да го сваля, въпреки че по книга му дават 3,9, а като го яхна на дълго в диапазана 140-160км.ч се движи на 6,8! Беше с борд компютър и тези цифрички от там съм ги черпал! Алфата ми, 156 2,4JTD в диапазона 150-180 гори 6,6, а в диапазона 180-200 гори 7,2 на дълго! Тя също е с борд компютър.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: AZ до: Анонимен
( преди 7 години )

Не ви се меся в спора,но аз от опит знам,че ако едно рено гори 3 на 100,значи другите марки ще горят 2.5 на 100.Пък и сега прегледах сайта на вносителя,този Меган дори на теория харчи доста повече.Някой яко послъгва!Лепяло 3 ,... лепи ти лайното,селянче!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен до: ho
( преди 7 години )

Абе по-нещастен от злобен лузър няма! Като са нещастна фирма какво си се накиснал в тази статия? Кеф ли ти прави? Айде бЕгай!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен до: ho
( преди 7 години )

Хо-хо, колко си ограничен с безпочвените си твърдения. До сега не съм виждал нова кола да гори масло. От нито една марка.
Охлюв можеш да наричаш само наживо! Кой те знае що за хилка си, но си много наперен зад компютъра.
И да те светна за въпросния тест - той е направен от журналисти от няколко медии, между които няколко автомобилни. Аз карам същия Меган, само, че с по-малката мощност (80 к.с.) и мога да потвърдя, че 3.0/100 ги лепи при внимателно каране.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: ho до: Анонимен
( преди 7 години )

Охлюв,не ми пускай смешни ликнкчета от платени журналистчета.През 2009 имаше класация на най-икономичните модели при реално шофиране по трасе.И в компактния клас Мегана беше дори извън петицата,не влезе в класирането.Може да гори 2.9/100,но масло.Това е егати нещастната фирма.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 6

от: Сийзър до: ha
( преди 7 години )

Ха-хе -Анонимното пубер злобно дрогирано ***!
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: Анонимен до: he
( преди 7 години )

Защо ли ми се струва, че ти си "невеж ***". След като си виждал хубав нов дизел само през крив макарон, защо се обаждаш? Ето, чети, малко да се образоваш: http://dnevnik.bg/skorost/2006/07/24/273651_edna_tuba_dizel_stiga/
Рено Меган, 100 к.с., 400 км., 2.9/100 !!!
И обърни внимание! Това е измерено преди 4 години!!! До сега Рено са развили още повече двигателите си. А тези глупости, че се чупело всичко и на 170 хил. било свършило като кола ги разправяй на баба си! Смешник!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: he до: ha
( преди 7 години )

Покажи Коментара
Е,как 500 км. минавало рендето с 1.5 дизел!Някакъв невеж *** обясняваше колко икономичен и надежден(500 000 км. без ремонт..!!..) бил този 1.5,направо произвеждал гориво,падал под 2.9/100 среден разход...!!!... ти сега направо му *** maikata с тези 500 км.Излиза,че реално харчи 8-9/100.
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 3  Отрицателни: 15

от: ha до: Анонимен
( преди 7 години )

Покажи Коментара
сегашното канго 1,5 дизел минава 500 - 600 км. смесено,но е некачествен автомобил,чупи се всичко за което се сетиш,4 год, 170000 е свършил като кола
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 3  Отрицателни: 15

от: Gendo до: Nikolay
( преди 7 години )

Най-малко 5 години,дори 10,трябват с тези темпове,за да се говори за сериозна конкуренция на на сегашните ДВГ.Не само като пробег,но и като цени.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Nikolay до: Yori
( преди 7 години )

За извън градско каране не става, но за мен ше е перфектна.Всеки ден минавам градско по стотина км.Само, че на тази цена един живот ще ми трябва да избия разликата в цената от обикновена баничарка:).
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 7 години )

И двойно по-голям да е пробега,не е достатъчно.Под 1000-1200 км. не може да се говори за сериозен пробив при електромобилите.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Frodo ( преди 7 години )

Вярно,че е тъпо.Минаваш 160 км. за 2 часа и после деня ти е загубен.Яко!То ако имаше сметка,всички щяха да правят такива коли.Рено не са измислили топлата вода.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: Xtrax до: Yori
( преди 7 години )

Izmisli ti dostupna tehnologiq koqto da karash cql jivot s edno zarejdane be - porednata pliunka deto samo pliu po vsichko
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Yori ( преди 7 години )

160 км. и после 8 часа чакаш да се зареди.Супер удобо!***!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 7

от: WJQ ( преди 7 години )

Покажи Коментара
УФ!Обичам ръбатите!
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 1  Отрицателни: 15

от: аз до: Анонимен
( преди 7 години )

Над 145 км СРЕДНА скорост с 1.4? Колега, да не е 1,4 бара това Канго?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: . до: IT
( преди 7 години )

Покажи Коментара
ако се изгради супер гъста мрежа за подмяна на батериите,и леко се вдигне пробега поне до 250-300 км,ще бъде далавера да си с електроавтомобил.за жалост не виждам близките 3-4 години да се получи това ....Пийс
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 4  Отрицателни: 11

от: IT до: Анонимен
( преди 7 години )

Дааа правси !! Мисля че ще се полъчи също като с ЛЦД дисплейте много, по-евтини за изработка от кинископите ноо и те в началното струваха майка си и баща си сега са си направо без пари :))
Ааа относно батериите рено а други маркли въвеждат система за директна подмяна на изтощената батерия с заредена на зарядната станция обаче наистина си е тъпо да ти искат наем за ползването на батерий 4години..
Отговори
 
+16
 

Положителни: 17  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 7 години )

С този пробег няма да може да се взема за 3 часа разстоянието София - Варна, както с Канго 1.4 бензин.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 16  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 7 години )

Това с батерията под наем е доста грубо.Не стига,че автомобила струва по-скъпо,ами и част от него не е твоя.И какво по-точно му е скъпото тогава?Няма ДВГ,а електродвигател,който е в пъти по-евтин и много по-лесен като изработка.На батериите за 4 год.като им свърши ресурса ти ги дават,но със сигурност,за да можеш да ги изхвърлиш ще ти искат една хубава еко такса.Не мисля,че от Рено са на верния път с тази политика.До като не станат масови ел.автомобилите всеки ще се мъчи да цака клиентите.
Отговори
 
+20
 

Положителни: 24  Отрицателни: 4

от: аз ( преди 7 години )

Грубо сметнато, ако караш 40км дневно или повече си на далавера...ако караш баничарката в средно голям или голям град като служебна си мноооого напред!

ПП:Сега ще почнат едни постове на едни баровци дето не могат да карат "френски перални" и т.н. и как си джиткат всеки ден с колите по 300 км и не им стига акумулатора...
Отговори
 
+17
 

Положителни: 18  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising