IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Опел Вектра/Opel Vectra

+ достатъчно пространство, сигурно поведение на пътя, икономични мотори, чисти отработени газове- кратки интервали на обслужване, твърде дълги скорости, недостатъци в качеството на изработката

Опел Вектра/Opel Vectra
 История на модела6/88 Представяне на Вектра А3/89 Нова хечбек версия с пет врати11/92 Подобрения в модела, ABS серийно. Нов V6 мотор с 170 к.с.6/94 Два еърбега серийно8/95 Смяна на модела, представяне на Вектра В. Мотори: 1.6 литров 75 к.с., 1.6 16v с 100 к.с., 1.8 литров 16v с 115 к.с., 2.0 литров 16v с 136 к.с. и 2.5 литров V6 с 170 к.с., както и един турбодизел 1.7 TD с 82 к.с.9/96 Представяне на комби версията Вектра Караван. Нов 2.0 DI с 82 к.с.9/97 Нова, допълнителна версия на 2.0 литровия турбодизел с 100 к.с.9/98 Подобрения в модела. Нова спортна версия i500 с 2.5 литров V6 мотор с 195 к.с.7/00 Нов 2.2 литров дизел с директно впръскване и 125 к.с.3/02 Смяна на модела при лимузината, прекратяване производството на Вектра В Караван9/03 Представяне на Вектра С КараванБестселърът от среден клас на Опел е склонен към дефекти. Качеството се подобри чак след септември 98 година. С представянето на Вектра В Опел смяташе, че техническите недостатъци на предшественика са преустановени. Само че и изцяло наново разработения наследник се оказа проблематичен. Въпреки това първата версия на Вектра В (произвеждана до средата на 98 година) се оказа най-продаваният автомобил в този сегмент в цяла Европа. Предлагането на старо също е голямо. Преработката на модела от септември 98 година трябваше да реши всички технически недостатъци - Опел смени 3000 от общо 8000 компонента по колата. При спортната i500 версия с мощност 195 коня добродушният семеен автомобил мутира във вълк, наметнат с овча кожа. Този 6-цилиндров агрегат е горната граница при моторите. С базовия 1.6 литров 75 или 100 коня двигател Вектрата в никакъв случаи не е недомоторизирана. Особено пъргав е автомобилът с изненадващо икономичния (при извънградско) 1.8 литров 16v с 115 коня. Двулитровата версия с 136 коня е значително по-скъпа, а това което предлага в повече е незначително. На голямо внимание се радват и двата турбодизела с означение DI (82 и 100 коня), особено сред онези, които карат много, поради комбинацията от мощност и икономичност. Който обаче се реши на дизел, трябва да се примирява с нехармоничния и силен шум на мотора, който при директно сравнение с тихите бензинови версии е особено дразнещ.Заедно с класическата лимузина Вектра Караван (9/96) също се разви като касов хит. Причината за това е, че автомобилът е елегантен, и въпреки това не е псевдо комби, а действително разполага с голям багажник. Опел е особено старателен по отношение на сигурността. Още със старата на модела серийно в базовата версия имаше ABS, два еърбега, а от средата на 97 година станаха серийни и страничните възглавници. От гледна точка на разходите Вектра е един от най-икономичните в този клас: пестеливи мотори, отговарящи отдавна на нормата Евро 4, които в повечето случаи се оказват по-добрият избор в сравнение с шумните дизели. На пазара ввтора ръка търсенето е по-голямо при комбито.Най-често срещани повредиМотор: многобройни случаи на скъсани ангренажни ремъци, предизвикани от дефектни ролки, прегорели гарнитурина главата при дизелаГоривна система и гърнета: дефектни бензинови помпи, скъсани маркучи откъм резервоара, скъсани и спукани тръби и ауспуси.Каросерия: счупвания в кормилната уредба (до 98 г.), пропускащи уплътнения на вратите, лошо напасване на вратите, разклатени седалкиОбратни повиквания в сервизите на компанията: за закрепването на коланите (през 96 г.), за страничните еърбегове (през 97 г.), за ролките на ангренажния ремък при 1.4 и 1.6 литровите 16v мотори (97 г.), за жилото на ръчната спирачка (98 г.)    
0 от 500
  • #51
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Georgi ( преди 13 години )
    do vargala : zemi ta procheti malko za istoriqta na ford i istoriqta na opel purvata kola Opel e suzdadena prez 1899 a kompaniqta Ford ee suzdadena prez 1903 godina :*
  • #50
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Човек, прав си! Повечето за втора употреба зависи колко я е потдаржал стария собственик!
  • #49
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BO-BO-BO ( преди 13 години )
    СТИГА СТЕ БРЪЩОЛЕВИЛИ ГЛУПОСТИ!ВСЕКИ СИ ХВАЛИ МАГАРЕТО !АМИ Я КАЖЕТЕ НЕЩО ЗА ВЕКТРА 2000 ДИЗЕЛ МОДЕЛ 2000 ГОД ЧЕ СЪМ СЕ НАВИЛ ДА ВЗИМАМ ЕДНА ТАКАВА ЗА 4800
  • #48
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ОпелФен ( преди 13 години )
    Имах Вектра А от 1991, без много екстри 75 кончета. Колата в нито един момент не ме е оставила на дълъг път, а съм и навъртял около 20-на хил. на година. Продадох я защото просто станах семеен и ми трябваше комби. За това се спрях на Вектра Комби от 1997. ОТНОСНО РЪЖДАТА това което мога да кажа от опит е че много зависи от предните собственици на колата. Ако те са я пазили няма да намерите ръжда. И е факт, че след 1997 имат допълнително антикорозионно покритие освен поцинковането.
  • #47
    1 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 13 години )
    tova sa palni gluposti 4e sled 96 nerajdqsvat moq kato e 97 i nqma udara za6to e rajdqsal
  • #46
    8 rate up comment 0 rate down comment
    gosho vectrata ( преди 13 години )
    Уважавам всички марки,защото добре подържаният автомобил е верен приятел.Автомобилите OPEL са изключително добри.Притежавам VECTRA A производство 94г - 2000 куб.см и много богато за времето си оборудване. Този автомобил е супер як. Когато си купя друг автомобил, ще е отново VECTRA или друг модел на OPEL.
  • #45
    4 rate up comment 2 rate down comment
    deeee ( преди 14 години )
    zabravih da pi6a 4e kolata e kupena nova . Sega v momenta e na 57000 . Ne moje da potegli bez da prevurti i na mokro , moje bi motora e mnogo lek i niama dobro sceplenie .
  • #44
    2 rate up comment 2 rate down comment
    pffff ( преди 14 години )
    aaa mn si zle, koi znae kakva koshnica si kupil na 500 000 km+, i sega mrankash! I kak da tragne6 na led bez prevarti6 gumi, osven ako mqmash traction control!
  • #43
    1 rate up comment 5 rate down comment
    deeee ( преди 14 години )
    karam vectra C 2003 1,8 benzin . za 30 000 km sum smenil 2 predni prujini , izgoria niakvo rele na parnoto i sega 6te smeniam preden liav amortisior . kolata se kara samo gradsko razhod na benzin 13-14 spokoino karane , na ru4ka ne mi se misli . za klasu si vozi dosta tvurdo i drusa seriozno , za sniag i mokro ne si i pomisliaite s 4isto novi gumi ne moje da potegli bez da prevurti gumi . s dve dumi pulen PULEN *** . sega e prodavam 6te se probvam s Frontera
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    dobre 4e gnie opela 4e ina4e ne moj da se otarve6 ot nego.az imam vektra A 3pati q blaskam 4elno,smenql sam kupeta kakvo li o6te ne,i vinagi pri4inata e bila dvigatela na kolata ina4e hi4 nqma da q pravq.ama i nie qko karame.na parviq opel bqh razkasal kupeto poneje e sas sportno oka4vane.zavarq6 tuk tam i pak na novo.vektraA nikoq druga